Miamaria Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg og min datter på seks skal tilbringe en helg i bergen i beg. av september. Ikke videre kjent der. Har noen tips til hotell som er sentralt og gjerne med svømmebasseng. Det er ikke et must altså Ellers så tenker jeg at vi spiser litt når vi kommer opp på fredag. Lørdag blir det å kikke litt i byen, se fiskebryggene og kanskje en tur med fløybanen for eksempel. På søndag kunne vi kanskje tatt en tur i akvariet før hjemreise. Forslag til andre ting vi burde gjøre? På forhånd takk:)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Høres veldig bra ut med Fløybanen og Akvariet, vi bor her og tar ganske ofte en tur til begge stedene VilVite er også svært populært, og Naturhistorisk (men ikke sikker på om de har åpent, sjekk om de fortsatt har noe renovering der). Hoteller har jeg ikke helt oversikt over, hvilke som har svømmebasseng, det er jo flust av hoteller i sentrum. Ville googlet litt. Anonymous poster hash: ea583...bc9
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Hotel Norge (Radisson SAS) hadde basseng sist jeg var der, ligger midt i sentrum:) Anonymous poster hash: beef7...215
Miamaria Skrevet 19. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2014 Takk dere! Vilvite så virkelig kjekt ut. Mulig vi må finne plass til det og! Ser at hotell norge SAS koster 4000 den helgen vi tenker på. Hadde hatt lyst til å hatt ett hotell som hadde basseng eller noe som er litt for barn. Andre forslag der. Hi
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Det er lite å finne på i Bergen. Folk er ikke særlig hyggelige heller der. Og det regner akkurat så meget som folk spøker om. Bergen er en kjedelig plass. Sikker på dere må dra? Anonymous poster hash: 77f8b...20a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Det er lite å finne på i Bergen. Folk er ikke særlig hyggelige heller der. Og det regner akkurat så meget som folk spøker om. Bergen er en kjedelig plass. Sikker på dere må dra? Anonymous poster hash: 77f8b...20a WHAT??? Bergen er jo den koseligste byen i landet!! Jeg bor ikke der, men er der 1 gang i året. Fantastisk fin by, trivelige mennesker. Har kommet i prat med folk overalt!! :-) Fløibanen og Akvariet er jo ett must. Ang hoteller med basseng, vet jeg faktisk ikke. Men det er mange hoteller i sentrum. :-) Anonymous poster hash: ebbc0...5f5
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Det er lite å finne på i Bergen. Folk er ikke særlig hyggelige heller der. Og det regner akkurat så meget som folk spøker om. Bergen er en kjedelig plass. Sikker på dere må dra? Anonymous poster hash: 77f8b...20a Oi oi oi, er du alltid så lite fordomsfull? Eller er du en av dem som også mener at det er helt greit å stigmatisere og si feks at alle mørkhudete voldtar eller alle polakke snylter på staten? Anonymous poster hash: 8f384...bc3
Miamaria Skrevet 19. august 2014 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2014 Bergen reiser vi til fordi vi har lyst til å reise til Bergen! Nettopp derfor;) Hi
Gjest lillehi Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Jeg synes vi bergensere er ganske huggelige jeg😘 velkommen skal dere være👍😃
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Hotel admiral. Nyoppusset,grei pris. Rent Anonymous poster hash: 9c0cd...0ce
Miamaria Skrevet 20. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2014 Takk for tips. Skal sjekke Admiral nå. Supert med tips:) Hi
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Det er lite å finne på i Bergen. Folk er ikke særlig hyggelige heller der. Og det regner akkurat så meget som folk spøker om. Bergen er en kjedelig plass. Sikker på dere må dra? Anonymous poster hash: 77f8b...20a Buhu så fælt du hadde det da! Dårlig triks på å provosere! Anonymous poster hash: cf073...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå