Gå til innhold

Er dette merkelig å gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Nyinnflytta" på en liten plass utenfor en by, for omlag et år siden. Kjenner ikke mange herfra, detter er samboers hjemplass. Hilser på foreldrene i bhg da. På lørdag møtte jeg på en dame som også fikk baby for ikke lenge siden, født måneden etter min. Hun virket hyggelig, litt "bred" aldersforskjell mellom oss (15 år) men tror dere hun syns det er rart? Hun bor visst rett i nabolaget. Fant henne på fb, rart om jeg sender mld og spør om hun vil gå tur med babyene en dag? Havnet selv i en barselgruppe inni byen denne gangen som ikke klaffet særlig bra. 

Anonymous poster hash: ff071...f01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det er merkelig. Jeg har venninner som er både 10-15 år yngre enn meg og som er 10 år eldre enn meg. Å bli kjent med foreldre som har barn i samme alder er gull verd og går man godt sammen så spiller alder ingen rolle :)

Send henne en melding du :)

Anonymous poster hash: eac9b...ef1
Skrevet

Ikke rart i det hele tatt! Jeg hadde blitt glad om noen tok kontakt med meg på den måten :)

Skrevet

Jeg synes ikke det er merkelig. Jeg har venninner som er både 10-15 år yngre enn meg og som er 10 år eldre enn meg. Å bli kjent med foreldre som har barn i samme alder er gull verd og går man godt sammen så spiller alder ingen rolle :)

Send henne en melding du :)

Anonymous poster hash: eac9b...ef1

Hun er altså eldre enn meg. Men JEG syns ikke det gjør noe altså, virker bare som hun syntes jeg virket ung når jeg fortalte hvor gammel jeg er. Har et til barn også. Men, skal sende henne en mld da. Greit å bli kjent med naboer. skjer veldig lite i bygda her.. 

Skrevet

Ikke rart, men strålende plan! 😊

Skrevet

Syns det er greit å gjøre det forsåvidt, men om du f.eks er 20 år og førstegangsmor og hun 35 og trebarnsmor er det ikke sikkert at hun vil syns dere har så mye til felles. 

Skal innrømme at jeg ikke ville ha ønsket å stifte bekjentskap med en person bare fordi vi har barn på samme alder. Jeg har stor bekjentskapskrets og inkluderer bare nye om det er 100% klaff. 

Anonymous poster hash: 63e7d...266
Skrevet

Synes det høres kjempe koselig ut jeg! Og så flink du er til å ta initiativ ;) skulle ønske det var meg du mente, og vi kunne gå ut med babyene våre:)

En av mine beste venninner her jeg bor nå er 16 år eldre enn meg. For det meste er det bare moro. Vil faktisk påstå at det er et avde mest givende vennskapene jeg har. Hun har en datter på 16 og jeg en baby på tre mnd. Morsomt å utveksle erfaringer.

Skrevet

Syns det er greit å gjøre det forsåvidt, men om du f.eks er 20 år og førstegangsmor og hun 35 og trebarnsmor er det ikke sikkert at hun vil syns dere har så mye til felles. 

Skal innrømme at jeg ikke ville ha ønsket å stifte bekjentskap med en person bare fordi vi har barn på samme alder. Jeg har stor bekjentskapskrets og inkluderer bare nye om det er 100% klaff. 

Anonymous poster hash: 63e7d...266

Jeg er 25 og tobarnsmor, hun er 40 og er etbarnsmor. 

Skrevet

Prøv! Du vet aldri, kanskje har hun mer enn nok venner og ikke er interessert i flere som en over her, eller kanskje det er stikk motsatt!

Jeg tok kontakt med en dame som var 13 år eldre enn meg som fikk barn samme mnd som meg, og hun ble kjempeglad for hun kjente nesten ingen her hun heller. Vi har vært gode venner i 5 år nå, og barna er bestevenner. :)

Anonymous poster hash: 712e3...825
Skrevet

Prøv! Du vet aldri, kanskje har hun mer enn nok venner og ikke er interessert i flere som en over her, eller kanskje det er stikk motsatt!

Jeg tok kontakt med en dame som var 13 år eldre enn meg som fikk barn samme mnd som meg, og hun ble kjempeglad for hun kjente nesten ingen her hun heller. Vi har vært gode venner i 5 år nå, og barna er bestevenner. :)

Anonymous poster hash: 712e3...825

Nå har jeg sendt mld og det var positivt svar derfra. + at jeg har tatt iniativ å lage barselgruppe for hele bygda her for de som venter og har fått barn. Ser ut som det er positiv respons der og :-) 

Skrevet

Hørtes veldig koselig ut.

Som voksen småbarnsmamma vet jeg at det kan være vanskelig å få kontakt med andre med småbarn da våre venninner stort sett er ferdig med den perioden.

Send en melding, så merker du fort om dere har kjemi eller ikke.

Skrevet

Så bra at du har sendt melding. HUn ble sikkert glad - g kanksje litt smigret, til og med, over at du ikke syns hun er gammal og kjedelig.

Jeg mener at man kan være venner med man vil, og at alder ikke har noe å si.

Anonymous poster hash: a8fca...2f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...