Gå til innhold

Trillebag - jej or nei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere..sliter med bæring av tunge matvarer da låser bekkenet mitt seg.. er det akseptert med trillebag for en dame på 30? (Ikke synlig gravid..)

Anonymous poster hash: d2bcc...0e0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trillebag er kjempesmart.

Anonymous poster hash: 10f08...85f
Skrevet

Hva tror dere..sliter med bæring av tunge matvarer da låser bekkenet mitt seg.. er det akseptert med trillebag for en dame på 30? (Ikke synlig gravid..)

Anonymous poster hash: d2bcc...0e0

Det staver "yay/yea or nay", det er gammelengelsk. 

Trillebag er helt ok.

Anonymous poster hash: 71952...a37

Skrevet

ikke kult, men veldig praktisk :) Finnes flere ulike motiv, så sjekk litt på nett, kanskje du finner en som ikke er så bestemor. :)

Anonymous poster hash: cbca4...e35
Skrevet

Med mindre du har passert 75, så er det kjempe kjempe-ney!

Meeeen, dersom det er praktisk for deg og forenkler hverdagen din, så er jo det store spørsmålet om du skal bry deg noe særlig om det er yey/ney, eller om du bare skal benytte deg av et hjelpemiddel som gjør livet lettere for deg. Jeg stemmer for sistnevnte!

Anonymous poster hash: e0e5f...5bf
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva jeg måtte mene?? Trillebag er praktisk, miljøvennlig og vennlig for kroppen. Ser forresten bedre ut med en trillebag enn fem blytunge handleposer som slepes nedover gata...

Anonymous poster hash: cf798...937

Skrevet

Tror jeg heller ville brukt en reise koffert med hjul.

Anonymous poster hash: 92978...194
Skrevet

Ei venninne brakk armen under fadderuka. Hun brukte trillebag første måneden som student. Ble kjent med mange på den måten

Anonymous poster hash: 5d291...b18

Gjest lillehi
Skrevet

Jeg bruker det og bryr meg veldig lite om hva andre eventuelt måtte mene😃

Skrevet

Jeg er også 30, og har brukt trillebag i flere år allerede. Utrolig praktisk, spesielt om man ikke har bil. Får 3-4 handleposer oppi den fra ikea. Den har også store hjul, som er greit i trapper og ved fortauskanter.

Skrevet

Hvis du er tøff nok til å ikke bry deg hva andre mener, så bruker du trillebag, for uansett hva vi her inne mener, så vil du helt sikkert få mange rare blikk. Alternativt kan du bruke sykkel og ha posene på styret. Hvis det fungerer å sykle og selv om jeg ikke har slitt med bekkenet selv, syns jeg mange andre sier at det har vært bedre å sykle enn å gå når de har hatt problemer med mekkenet.

Anonymous poster hash: 5264a...1ac
Skrevet

Hva tror dere..sliter med bæring av tunge matvarer da låser bekkenet mitt seg.. er det akseptert med trillebag for en dame på 30? (Ikke synlig gravid..)Anonymous poster hash: d2bcc...0e0

Det staver "yay/yea or nay", det er gammelengelsk.  Trillebag er helt ok. Anonymous poster hash: 71952...a37

Oi da, dånt ju hævv a sens åv hjumor?

Anonymous poster hash: 954b1...1ac

Skrevet (endret)

Trillebag er FLOTT! Trillebag (og støttestrømper) reddet meg da jeg var gravid :D

Kjøpte en på Designtorget som var ganske kul!

Endret av MammantilNurket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...