Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Testet (overraskende!) positivt i går, hadde ikke en gang mistanke om graviditet (gravid på p-piller) og I DAG satt kvalmen inn for fullt? Er det noe jeg innbiller meg, eller noe tilfeldig? Blir nok vanskelig å skjule graviditeten for alle hvis jeg skal konstant gå rundt med kvalme :S Anonymous poster hash: 03331...bef
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Hvorfor i all verden testet du uten å ha mistanke? Men ja, kvalme kan være placeboeffekt.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Hvorfor i all verden testet du uten å ha mistanke? Men ja, kvalme kan være placeboeffekt. Testet på grunn av at jeg skulle sette inn spiral, så da blir man bedt om å teste slik at man ikke risikerer å sette inn spiral når man allerede er gravid. Noe som var tilfelle her :S Håper da at kvalmen er placeboeffekt av den sjokkerende nyheten, nødvendigheten til å ikke fortelle til noen om graviditeten og dårlig søvn på grunn av grubling og tenking. Anonymous poster hash: 03331...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå