Gå til innhold

I morra skal jeg ta ned julestjerna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper ny på tilbud denne uka, evt dra på loppisen i Kongsvinger. Får se Åsen form jeg er om lørdagen, tar mye tid sånt no også. Men tid, det har vi mye av.

Alt for mye tid..

Anonymous poster hash: 4252a...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tilbake, fru Åsta?

Anonymous poster hash: ca497...828
Gjest Pusikatt
Skrevet

Men seriøst, naboene mine har enda adventsstjerna hengende i vinduet, og den er DIGER! De har ikke hatt lys i den i sommer da, men likevel :D

Skrevet

Samme her. Naboen har hatt julelys i vinduet siden midten sv oktober i fjor. De tok ned det utvendige i juni...

Mamma kastet julestjerner (planter) i juni etter at min tenåringssøster snikmyrdet dem da hun var drit lei og flau over de. Hehe.

Anonymous poster hash: e537e...3c2

Skrevet

Men seriøst, naboene mine har enda adventsstjerna hengende i vinduet, og den er DIGER! De har ikke hatt lys i den i sommer da, men likevel :D

Hahaha, samme her, og ikke bare en nabo, men flere!!!

Anonymous poster hash: 9ea3e...76c

Skrevet

Hva med å droppe stjerna i år og heller skaffe deg noen porselensmåker på leveggen?

Anonymous poster hash: 591ac...e1d

Skrevet

Så koslig da! Tenkte jeg snart skulle henge opp min.. Så er DET unnagjort ;)

Skrevet

Jeg har en julestjerne (plante) som har overlevd i mitt hus, og da fortjener den å leve!! hehe. Den har kun grønne blader nå. Skal prøve å se om jeg kan få røde blader på den etterhvert...

Får litt pepper for dette...;)

Skrevet

Tok faktisk ned stjerna i slutten av juli :D Da flyttet vi og jeg oppdaget plutselig at stjerna hang oppe :P

Anonymous poster hash: 88b63...f06
Skrevet

Jeg har en julestjerne (plante) som har overlevd i mitt hus, og da fortjener den å leve!! hehe. Den har kun grønne blader nå. Skal prøve å se om jeg kan få røde blader på den etterhvert...

Får litt pepper for dette...;)

Men er det ikke sånn at julestjernene har blitt farget slik at det blir rød/gul blomst? De er vel egentlig grønne?

Anonymous poster hash: fa86d...b59

Skrevet

Får litt pepper for dette... ;)

Men er det ikke sånn at julestjernene har blitt farget slik at det blir rød/gul blomst? De er vel egentlig grønne?

Anonymous poster hash: fa86d...b59

De blir røde av å stå i mørke. Se link: http://frydogblomster.blogspot.no/2011/02/stell-av-julestjerner.html

Skrevet

Ny er kjøpt inn :)

Hi

Anonymous poster hash: 4252a...8d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...