Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Mannen min kom akkurat hjem fra jobb, kikket på nyhetene på nett, og sa plutselig at han hadde sett en som liknet på denne drapsmannen fra Hafjell på nærbutikken tidligere idag. Han hadde visstnok hatt samme mørke store øreringer og briller som mannen som er vist på nyhetene. Dette er i Trøndelagsområdet. Vi er egentlig ganske rasjonelle mennesker begge to, men ringer man politiet for dette liksom? For det første føler man seg paranoid, for det andre er det flere timer siden og for det tredje er sjansen stor for at dette er en helt vanlig samfunnsborger. Samtidig tenker jeg på hva sannsynligheten for at denne mannen viser seg i full offentlighet med alle sine særtrekk er...? Ganske liten ville jeg tro...? Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: a6717...d63
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Ring det inn som tips. Politiet er avhengige av tips i saker som dette. Verste som kan skje er at mannen din tok feil, men det gjør ikke noe det. Tenk om det er rett mann og dere ikke sier fra? Anonymous poster hash: 91cdd...80c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Ja. Det ville jeg gjort. det er jo bare å forklare til politiet som du har gjort her.. Anonymous poster hash: 447d9...326
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Selvfølgelig ringer dere politiet. Overlat vurderingen til politiet! Anonymous poster hash: 896f4...c83
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Ring og si dere såg en dere tror kan være ham! Så er det opp til de å vurdere! Anonymous poster hash: c6655...238
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Selvfølgelig, ja!! Anonymous poster hash: e7fcb...91b
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Hvor i trønderlag? *grøss* Anonymous poster hash: ce68e...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå