Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Bare må få det ut!! Gleder meg så til å føde. Greier ikke å tenke på noe annet. se babyen min,kose og klemme ! Anonymous poster hash: 87ed3...697
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Så kjekt. Lykke til resten av svangerskapet. Når babyen kommer kan du ikke fatte at den ikke alltid har vært der ♡ Anonymous poster hash: a9b8e...2f2
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Tusen takk:) Det er helt surrealistisk at jeg har ett menneske inni meg. tror ikke jeg kan forstå det før jeg får se henne. ♡ Anonymous poster hash: 87ed3...697
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 har samme følelsen <3 Anonymous poster hash: 8ec3b...573
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Tror jeg er på overdose av hormonet oxytocin nå.hehe :-) Anonymous poster hash: 87ed3...697
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Sånn har jeg hatt det med alle tre <3 Og den følelsen når det endelig skjer er ubeskrivelig! Du har virkelig noe å glede deg til! Anonymous poster hash: babf5...01b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Misunner deg den følelsen... Jeg bare gruer meg masse!!!!!! Ikke for fødselen men for å få babyen. Har en inni margen trassig treåring i hus, og jeg ser for meg de verste situasjonene med ny baby ved siden av han. I tillegg våkner han masse på natta og trenger at vi ligger sammen med han både for å først sovne om kvelden og hver gang han våkner. Han var alltid en vanskelig baby og jeg gruer me ihjel til å gå gjennom det samme på nytt oppå alt det andre! Har 8 uker igjen og har ikke engang kjøpt en ting til babyen enda. Anonymous poster hash: 1e5e3...8ef
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Skjønner hva du mener, har det på samme måte 😀 Bare 2 uker igjen, forhåpentligvis Anonymous poster hash: 0b775...c07
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Flott.at du gleder deg! Men tror jeg ville nedjustert følelsene litt slik at skuffelsen ikke blir så stor dersom starten ikke blir så idyll eller fantastisk som du tenker deg. Det er lett å få skikkelig sjokk, særlig hvis det er første barnet og barnet når kolikk, trøblete amming, baby som ikke sover etc.Lanserer - lykke til og krysser fingrene for at alt går fint Anonymous poster hash: a3292...42c
anonymous7 Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Jeg gleder meg også! Kjempemasse! Endelig etter så mange år med lengting skal jeg få babyen min i armene om tre og en halv måned! Jeg gleder meg ikke til evt. smerter og sånt ved fødselen, men gleder meg SYKT mye til å få babyen min i armene, blir helt på gråten og rørt av å tenke på det <3 Synes tida går såååå sakte!
A_87 Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Anonym: Jeg er ikke enig i at hun bør nedjustere følelsene sine i tilfelle starten ikke blir så idyll. Hva får hun ut av å "forberede seg på det verste"? Skuffet blir man uansett dersom det går skeis, så det er like greit og bare ha en positiv innstilling og forvente det beste. Negativ energi er bare bortkastet og stjeler masse verdifull energi. Jeg synes det er kjempeflott at du gleder deg til å føde og se babyen din Dessuten går det lettere med en positiv innstilling, da innstilling har mye å si Fortsett den gode innstillingen din og jeg er sikker på at alt kommer til å gå supert
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 Å, så fantastisk å ha den følelsen, den skal du ta vare på og nyte! Det er ikke mange gangene i livet man opplever dette vidunderlige mirakelet det er, så bra at du gleder deg! Masse lykke til! Anonymous poster hash: 3ca13...10b
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #13 Skrevet 19. august 2014 Tusen takk:) Det er helt surrealistisk at jeg har ett menneske inni meg. tror ikke jeg kan forstå det før jeg får se henne. ♡ Anonymous poster hash: 87ed3...697 Jeg forstod det ikke helt da heller.. måtte sette meg opp midt på natta og se på ham og tenkte: "Tenk at det er mitt barn!" Det var så uvirkelig. Anonymous poster hash: 4ad14...b9a
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #14 Skrevet 19. august 2014 Jeg har også følt det helt likt alle tre gangene, og de følelsene må du ta vare på og nyte<3 Er virkelig helt spesielt å gå gravid, føde og få babyen sin i armene<3<3 Anonymous poster hash: 69c0e...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå