Gå til innhold

Hvordan oppdaget du mannens utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har blitt bedratt, hvordan kom dette fram i lyset? Og hva skjedde så videre? Hvorfor?

Ei venninne av meg mistenkte samboeren for noe slikt. Han skulle plutselig være på byn lengst mulig selv om han vanligvis ble med hun hjem om hun gikk litt før stengetid. De bor 10 minutters gange fra sentrum, så kom han hjem kl 05-06 noen helger. Byen stenger stort sett 03. Han hadde fulgt noen jenter i gjengen hjem sa han for de var redd for å gå alene. Kompisene sa det samme.

Plutselig en dag etter fylla våknet de, hun kysset han god morgen men han bare gikk rett på badet. Begynte med å låse døra og ta med mobilen overalt. Dette var nytt for henne. En dag han var ute gikk hun inn på dataen og Facebook var åpen. Hun gikk inn på mail og der var det svart på hvitt. De hadde sendt mange mail. Dette er fire år siden og nå har de unge sammen (altså hun tilgav han).

Anonymous poster hash: 4c4e0...ccb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ble plutselig den sexguden og prøvde nye spennende ting på soverommet.

Anonymous poster hash: 26665...85a

Skrevet

Han kom inn på soverommet kl 07 om morgningen. Rett fra dama han hadde ligget med, sa det var slutt. Kom som et sjokk. Grusomt

Anonymous poster hash: dd415...0e3

Skrevet

Det lå i lufta lenge. De skrev med hverandre som "venner" på Facebook, hver eneste dag i minst en halvtime. Når du har familie med to barn, overtidsjobb osv så er vel ikke venninner og kontakt med dem på facebook man prioriterer når man endelig er hjemme? Da jeg poengterte at det var litt mye databruk når han var hjemme, beskyldte han meg for å være sjalu. Han ble fraværende, frekk og kjeftete (mange menn blir til sinte furier når de er utro, siden de har dårlig samvittighet og må få ut frustrasjonen og skammen ved å kjefte på partneren). Han løy til meg at han skulle til kompis på fest, og dro rett til henne. Ble fersket der av hennes lillesøster, som skrev melding til meg. Ikke fordi hun likte meg og ville hjelpe, men for å ødelegge. Elskerinna ble dumpet rett etter at jeg konfronterte mannen, men fortsatte sende kjærlighetsmeldinger til ham og ufyselige meldinger til meg, a la at han elsker henne og bare bruker meg, at jeg bare måtte gi opp og la henne få ham osv. Vi måtte få bistand fra politiet for å stoppe det hele.

Anonymous poster hash: 4e563...ed6
Skrevet

Opplevde det engang,men var bare 16,men like vondt,spesielt etter som det kom en nydelig guttebaby som var prikk lik eksen 3mnd etter på,men han var ærlig og sa det var en feil fra hans side,men ble slutt, han fikk babyen alene fordi ikke moren ville ha han. i dag er han gift og fått 2 jenter,så er hun som er moren til denne gutten nå, moren er enda ikke i bilde og gutten blir 13 år i år, de har ikke hørt fra henne siden den gangen,men hun bor i samme by som oss og har ny familie med 3 barn.

Anonymous poster hash: f4059...2ac
Skrevet

Opplevde det engang,men var bare 16,men like vondt,spesielt etter som det kom en nydelig guttebaby som var prikk lik eksen 3mnd etter på,men han var ærlig og sa det var en feil fra hans side,men ble slutt, han fikk babyen alene fordi ikke moren ville ha han. i dag er han gift og fått 2 jenter,så er hun som er moren til denne gutten nå, moren er enda ikke i bilde og gutten blir 13 år i år, de har ikke hørt fra henne siden den gangen,men hun bor i samme by som oss og har ny familie med 3 barn.

Anonymous poster hash: f4059...2ac

jøss....at det går an. Av moren til gutten altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...