.....oceana...... Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Har en sønn på 4år som er verdens herligste, snilleste og gir meg tusen koser om dagen. Men så kan han bli så sint og si mange stygge orde som ikke passer seg på trykk her. Nabogutten er i samme kategori og tenker at det ikke er så lurt at de leker så mye sammen, da begge to er like aggressive og skal banke alle de ser. I dag slo sønnen min en i Bhg og forrige uke gjorde han det samme, midt i ansiktet. Vi kan selvfølgelig småkrangle litt fremfor ungene som mange andre gjør men vi kjefter ikke, eller hyler. Skal på BUP til mandag, noe jeg er veldig glad for selv:)
.....oceana...... Skrevet 18. august 2014 Forfatter #2 Skrevet 18. august 2014 Mente at jeg og mannen min kan småkrangle litt.....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Kan være et temperament som går over, men jeg vet ikke så mye om sånt. Kan være lurt at han ikke leker med nabogutten men blir han ikke lei seg da? Håper at BUP kan hjelpe! Anonymous poster hash: 15f55...a0d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Vet ikke helt grunnen dere skal på bup, men mange barn kan slå litt i den alderen. De vet ikke helt hvordan de skal takle følelsene sine, min trengte litt hjelp med det. Bruke ord istedenfor å slå etterhvert. Hadde også noen stygge ord han brukte, var så frustrert og det var det verste han kunne si. Er tøft for dem:) Lykke til:) Anonymous poster hash: 6524e...b05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå