Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Jeg blir gaaal av 6-åringen min. Please, si at det snart tar slutt. Anonymous poster hash: e2f2b...02f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Dette lurer jeg også på 3-åringen begynte med hvorfor-det for et par måneder siden, og nå spør hun om alt mulig rart fra hun står opp til hun sovner.. Og nytter alldeles ikke å svare "vet ikke" selv om jeg faktisk ikke vet Anonymous poster hash: bcfc0...a09
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Det varer ihvertfall i 3 år til, det er bare å stålsette seg. Anonymous poster hash: e2f2b...02f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Vi er hhv 41 og 38, og kom egentlig aldri helt ut av hvorfor det alderen. 5,5-åringen er et prakteksemplar, og omformulerer gjerne et spørsmål flere ganger dersom han ikke er fornøyd med svaret første gang. Vi har vel fått som fortjent. Anonymous poster hash: 2d140...c2c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Vi er hhv 41 og 38, og kom egentlig aldri helt ut av hvorfor det alderen. 5,5-åringen er et prakteksemplar, og omformulerer gjerne et spørsmål flere ganger dersom han ikke er fornøyd med svaret første gang. Vi har vel fått som fortjent. Anonymous poster hash: 2d140...c2c Ha ha, huff Anonymous poster hash: e2f2b...02f
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Har en 4 åring som begynte når hun var 3. Blir bare verre og verre. Nå får vi hundre spørsmål hver dag om "hvorfor det...." Og "hva er ............ Laget av" det siste er mer slitsomt siden ordet der blir gjerne bil, gress, menneske, hus, gulv osv. Krever skikkelig svar også så vi voksne må tenke oss om før vi svarer :-D
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Dette lurer jeg også på 3-åringen begynte med hvorfor-det for et par måneder siden, og nå spør hun om alt mulig rart fra hun står opp til hun sovner.. Og nytter alldeles ikke å svare "vet ikke" selv om jeg faktisk ikke vet Anonymous poster hash: bcfc0...a09 Google er din venn. Jeg har lært utrolig mye (som jeg ikke tenkte at jeg noensinne ville vite om) om dinosaurer, geologi, planetene, bakterier og viruser (og diverse sykdommer), steinaldermenneskene, insekter og fisk (visste dere at det finnes bøker som handler KUN om maneter?! Og vi er så heldige at vi eier en slik bok nå!). Jaja, man lærer så lenge man lever, særlig med barn i hus... Anonymous poster hash: 2d140...c2c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Jeg er 30 år og det vedvarer fortsatt Anonymous poster hash: ece21...4af
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Jeg er 29 år gammel, og spør fortsatt mye "hvorfor det?" Anonymous poster hash: 47e42...9bc
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Vi er hhv 41 og 38, og kom egentlig aldri helt ut av hvorfor det alderen.5,5-åringen er et prakteksemplar, og omformulerer gjerne et spørsmål flere ganger dersom han ikke er fornøyd med svaret første gang.Vi har vel fått som fortjent.Anonymous poster hash: 2d140...c2c Ha ha, huff Anonymous poster hash: e2f2b...02f Jepp. I går hadde vi en surrealistisk samtale om kontinentaldriften der et pølsebrød ble brukt (av 5-åringen) til å vise hvordan jordskorpen flytter på seg og kolliderer. Han ville absolutt at vi skulle si at dalen vi hadde sett på tur samme dag kom av kontinentenes bevegelser (som Riftdalen i Afrika) og godtok ikke svaret om at dalen hadde blitt gravd av bre i istiden. Spørsmål et ble omformulert ihjel helt til mannen og jeg brøt i hysterisk latter... Anonymous poster hash: 2d140...c2c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 Vi er hhv 41 og 38, og kom egentlig aldri helt ut av hvorfor det alderen.5,5-åringen er et prakteksemplar, og omformulerer gjerne et spørsmål flere ganger dersom han ikke er fornøyd med svaret første gang.Vi har vel fått som fortjent.Anonymous poster hash: 2d140...c2c Ha ha, huff Anonymous poster hash: e2f2b...02f Jepp. I går hadde vi en surrealistisk samtale om kontinentaldriften der et pølsebrød ble brukt (av 5-åringen) til å vise hvordan jordskorpen flytter på seg og kolliderer. Han ville absolutt at vi skulle si at dalen vi hadde sett på tur samme dag kom av kontinentenes bevegelser (som Riftdalen i Afrika) og godtok ikke svaret om at dalen hadde blitt gravd av bre i istiden. Spørsmål et ble omformulert ihjel helt til mannen og jeg brøt i hysterisk latter... Anonymous poster hash: 2d140...c2c Fantastisk. Anonymous poster hash: e2f2b...02f
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. august 2014 #12 Skrevet 18. august 2014 Vi er hhv 41 og 38, og kom egentlig aldri helt ut av hvorfor det alderen.5,5-åringen er et prakteksemplar, og omformulerer gjerne et spørsmål flere ganger dersom han ikke er fornøyd med svaret første gang.Vi har vel fått som fortjent.Anonymous poster hash: 2d140...c2c Ha ha, huff Anonymous poster hash: e2f2b...02f Jepp. I går hadde vi en surrealistisk samtale om kontinentaldriften der et pølsebrød ble brukt (av 5-åringen) til å vise hvordan jordskorpen flytter på seg og kolliderer. Han ville absolutt at vi skulle si at dalen vi hadde sett på tur samme dag kom av kontinentenes bevegelser (som Riftdalen i Afrika) og godtok ikke svaret om at dalen hadde blitt gravd av bre i istiden. Spørsmål et ble omformulert ihjel helt til mannen og jeg brøt i hysterisk latter...Anonymous poster hash: 2d140...c2c Fantastisk. Anonymous poster hash: e2f2b...02f Oi!! Her snakker vi smart 5 åring :-)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #13 Skrevet 19. august 2014 Vi er hhv 41 og 38, og kom egentlig aldri helt ut av hvorfor det alderen.5,5-åringen er et prakteksemplar, og omformulerer gjerne et spørsmål flere ganger dersom han ikke er fornøyd med svaret første gang.Vi har vel fått som fortjent.Anonymous poster hash: 2d140...c2c Ha ha, huff Anonymous poster hash: e2f2b...02f Jepp. I går hadde vi en surrealistisk samtale om kontinentaldriften der et pølsebrød ble brukt (av 5-åringen) til å vise hvordan jordskorpen flytter på seg og kolliderer. Han ville absolutt at vi skulle si at dalen vi hadde sett på tur samme dag kom av kontinentenes bevegelser (som Riftdalen i Afrika) og godtok ikke svaret om at dalen hadde blitt gravd av bre i istiden. Spørsmål et ble omformulert ihjel helt til mannen og jeg brøt i hysterisk latter...Anonymous poster hash: 2d140...c2c Fantastisk. Anonymous poster hash: e2f2b...02f Oi!! Her snakker vi smart 5 åring :-) Ja. Vi er fremdeles usikre på om det er positivt eller ikke, for vi har hatt mange utfordringer de siste årene. Ikke minst den sosiale kontakten med andre som er stadig mindre rett frem etter hvert som han skjønner at de ikke deler hans interesser. Men fryktelig moro er det også med en gutt som er like nerdete som sine foreldre. Vi er nok en av få familier (uten noe som helst tilknytning til helsevesenet) som har diskusjoner om hemophilia og arvelige sykdommer ved frokostbordet. Anonymous poster hash: 2d140...c2c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #14 Skrevet 19. august 2014 Vi er hhv 41 og 38, og kom egentlig aldri helt ut av hvorfor det alderen.5,5-åringen er et prakteksemplar, og omformulerer gjerne et spørsmål flere ganger dersom han ikke er fornøyd med svaret første gang.Vi har vel fått som fortjent.Anonymous poster hash: 2d140...c2c Ha ha, huff Anonymous poster hash: e2f2b...02f Jepp. I går hadde vi en surrealistisk samtale om kontinentaldriften der et pølsebrød ble brukt (av 5-åringen) til å vise hvordan jordskorpen flytter på seg og kolliderer. Han ville absolutt at vi skulle si at dalen vi hadde sett på tur samme dag kom av kontinentenes bevegelser (som Riftdalen i Afrika) og godtok ikke svaret om at dalen hadde blitt gravd av bre i istiden. Spørsmål et ble omformulert ihjel helt til mannen og jeg brøt i hysterisk latter...Anonymous poster hash: 2d140...c2c Fantastisk. Anonymous poster hash: e2f2b...02f Oi!! Her snakker vi smart 5 åring :-) Ja. Vi er fremdeles usikre på om det er positivt eller ikke, for vi har hatt mange utfordringer de siste årene. Ikke minst den sosiale kontakten med andre som er stadig mindre rett frem etter hvert som han skjønner at de ikke deler hans interesser. Men fryktelig moro er det også med en gutt som er like nerdete som sine foreldre. Vi er nok en av få familier (uten noe som helst tilknytning til helsevesenet) som har diskusjoner om hemophilia og arvelige sykdommer ved frokostbordet.Anonymous poster hash: 2d140...c2c Mente den sosiale kontakten med andre barn, tankene gikk fortere enn fingrene her. Anonymous poster hash: 2d140...c2c
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #15 Skrevet 19. august 2014 Her er 3-åringen godt på vei. For et par dager siden måtte jeg i hui og hast pakke inn en gave da vi var for sent ute til bursdagsselskap, og det ble nesten litt i meste laget når 3-åringen hang over skulderen min og munnen gikk i ett sett: "Hvorfor klipper du papiret? Hvorfor bretter du papiret der? Hvorfor snur du den sånn? Hvorfor har du på teip der? Hvorfor skal vi dekke til den? Hvorfor har du ikke teip på der? Hvorfor skal du snu den rundt? Hvorfor skal du finne fram bånd? Hvorfor skal du ha bånd på pakken? Hvorfor klipper du båndet der? Hvorfor knyter du sånn? Hvorfor krøller du båndet?" Åh hjelp meg! Anonymous poster hash: 98e11...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå