Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Så irriterende med de som går rundt på dørene og skal verve folk.. Så kommer de til svake meg som ikke klarer å si nei fordi jeg da føler meg som et dårlig menneske som ikke bryr seg om min familie's beste.. Vet vi egentlig ikke har råd til det, men det høres så fornuftig ut å ha brann og innbruddsalarm fra de. Fikk kjøpt meg litt tid og sa jeg måtte diskutere det med mannen, så han kommer igjen om 1 times tid. Mannen vil ikke, han synes det er for dyrt (399,- i mnd) Vi har det ganske stramt økonomisk, så jeg er forsåvidt enig med han der. Men alle fotballkanalene til Altibox har vi råd til.. Verste av alt, er at han fyren fra Sector tror han har meg på kroken nå, så det blir litt pinlig å takke nei.. Anonymous poster hash: 8018f...12a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 De er syyyykt irriterende de selgerne! Anonymous poster hash: e13e7...0e5
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Selvtitulerte alarm er noe drit.. Lot meg overtale til å ha alarm fra dem i forrige leilighet. Da jeg skulle selge leiligheten og sa opp alarmen, kom en oppsigelsesaksjon på et halvt år fram som gjorde at jeg måtte betale for alarmen i 6 mnd etter leiligheten var solgt og flyttet fra! Sykt! Aldri igjen! Anonymous poster hash: 97e68...2ea
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Prøvde meg som selger for dem for mange herrens år siden når jeg virkelig var desperat etter en jobb. Vet ikke hvordan det er nå, men dengangen var all inntekt kun provisjon fikk ikke engang kjøregodtgjørelse selv om vi brukte privatbil. Kanskje ikke så rart de er så pågående da.... Jeg holdt i den jobben i en uke, da var jeg skikkelig lei av å mase på folk og å føle meg frekk som forstyrret midt under middagen eller under barnas leggetid!
Marsipanmor Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 De spiller på samvittigheten. . Vet ikke hvor du bor, men her tar det sector alarm en halvtime å komme hbis de får en alarm. . God nok grunn til å ikke ha dem! Er bare å si nei.. slutter de ikke så be dem pelle seg vekk..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Hurra for meg👏👏 Jeg takket pent nei, sa vi synes det ble for dyrt. Noe snurt ble han og prøvde å overtale meg, men jeg stod på mitt uten å nøle. Anonymous poster hash: 8018f...12a
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Jeg sier alltid nei takk med en gang de sier hvor de kommer fra og hvis de begynner å mase, så sier jeg nei takk en gang til og så lukker og låser jeg døra. Da trenger du i alle fall ikke å ha noe dårlig samvittighet for å ha brukt opp tiden deres:) Anonymous poster hash: 86c75...ca6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Negative dere er. Jeg kjenner noen som er blitt reddet pga deres brannalarm. Hybelboeren skulle lage seg nattmat og sovnet fra den og det oppsto brann der. Huseieren var ikke hjemme og alarmselskapet rykket ut med brannvesenet. Den redder nok mange liv rundt om i landet. Samme menneskene jeg kjenner hadde innbrudd i hytten sin og tyvene stakk siden alarmen gikk. Vi har det i huset pga dette Anonymous poster hash: 27a3f...2eb
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Vi har de på hytta. Glemte å lukke et vindu før vi reiste hjem, da reiste de opp og lukket det for oss (inkl teneste) Hadde strømbrudd, da reiste de å sjekket at alt sto bra til der (inkl teneste) Om vi glemmer nøklene kan de komme å låse oss inn og de stikker innom om vi ønsker en sjekk om vi slo av kaffetrakteren ol (også inkl i mnd prisen) Vi har tre timer kjøretur til hytta, er veldig takknemlig for de tenestene Sector alarm leverer til oss. Føler meg trygg på at de passer på både når vi er der og når vi ikke er der. Vi hadde de hjemme og, men der sa vi opp, følte ikke samme behovet her. Eneste brannvarslingen som hadde vært kjekt å ha, men ble for dyrt i forhold til det behovet vi har hjemme. Anonymous poster hash: 45d2b...8ba
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 De var her også. Sleip selger. Masse av det han fortalte var bare tull. Jeg var også dum og svak og tok imot tilbudet. Men jeg benyttet meg av angreretten nokså kjapt når jeg fant ut hvor masse tull han hadde sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå