Gå til innhold

Takk for meg jenter. Det har vært en glede!


Reese

Anbefalte innlegg

Det jeg trodde ikke kunne skje meg har i dag skjedd!

Lille spira døde for en uke siden.. sykehuset i morgen..

Helt uvirkelig å tenke på, at her satt jeg for noen timer siden og var så spent og gla, og bittelitt nervøs..

 

Håper jeg er straks tilbake, det har vært noen fantastiske uker tross alt...

Masse lykke til kjære dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, forferdelig, håpet du skulle få en god opplevelse! Håper du kommer raskt tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei! :( Så utrolig trist!! :( Ta vare på deg selv og la deg selv sørge så mye du trenger.. Håper du kommer tilbake fort med en ny spire! Masse klemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk alle mann!

Det er helt forferdelig..på min kjære samboer begynte tårene med en gang jordmor sa det ikke var liv.. Vi har kun sagt det til foreldrene våre, å stakkar svigermor som gledet seg over sitt første barnebarn er helt knust.

Det har ikke gått helt opp for meg, men i mårå tidlig på sykehuset vil det nok. Har vært så gla i spira så lenge...å trodde alt sko gå bra :(

Rart å tenke på, at det man sist venter, skjer :`( 

mange kondolanser til alle oss som mistet nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å til dere andre, som fortsatt bærer! 

Prøv å ikke være så urolig, det går som regel bra med de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var meget leit

Ønsker dere lykker til videre i denne tiden. Ta godt vare på hverandre, og håper dere snart vil være klar for et nytt forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist! Det er ille hvor vondt det gjør å miste frøet. Føler med deg og mannen(og svigermor). Masse lykke til videre. Håper dere snart får en ny liten spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Bellanie!

 

Så trist å lese at dette skjedde med deg også :( Håper det gikk bra i går på sykehuset, og at du etter forholdene har det greit. Jeg var på sykehuset på mandag kveld, fikk foretatt en utskrapning (orket ikke medisinsk abort, da jeg har gjort det to ganger før).

 

Send meg gjerne en personlig melding om du skulle ha behov for å prate :) tenker på deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Bellanie!

 

Så trist å lese at dette skjedde med deg også :( Håper det gikk bra i går på sykehuset, og at du etter forholdene har det greit. Jeg var på sykehuset på mandag kveld, fikk foretatt en utskrapning (orket ikke medisinsk abort, da jeg har gjort det to ganger før).

 

Send meg gjerne en personlig melding om du skulle ha behov for å prate :) tenker på deg <3

Huff, ja. Vet dere, jeg har ikke grått enda, klarer ikke :( Akkurat som om det ikke har gått opp for meg.. Alle de vi har fortalt det til er kjempe lei seg, men jeg sliter litt kjenner jeg. Noe presser på, men kommer ikke til overflaten.

Skulle ønske jeg bare kunne hyle ut frustrasjonen, men jeg er helt stein!! Og jeg er ei følsom ei til vanlig, så forstår ikke helt hva som skjer..

 

På sykehuset på tirsdag fikk jeg de der ekle pillene som skal opp en viss plass (har tatt en selvvalgt en gang så viste hva jeg gikk til, gravid på prevensjon). Dette funka ikke, så jeg måtte ta dem pillene som skal svelges. Sammentrekningene starta i 13.00 tiden, blødningene var ikke i gang før rundt 19 tiden, og smertehelvete ga seg ikke før langt ut på morgenkvisten i går. Var så kvalm og svimmel og spydde som eg gris, for å si det pent.

 

Om jeg noen gang er uheldig igjen så skal jeg insistere på utskrapning, for dette har vært tortur. Eller en fødsel, men uten premie..

 

Jeg vet ikke hva som er anbefalt etter MA, men vi kjører på igjen så fort blødningene gir seg.

Håper på at spiren får det bedre neste gang, grusomt traumatiserene å måtte trekke den ned i do :(

 

Tusen takk for alle tanker, det viser at forumet ikke bare er synsing og skremselspropaganda, men også samhold og forståelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler med deg Bellanie! Jeg har ikke grått noe særlig denne gangen, nesten så man ikke klarer å ta det inn helt...men det er kanskje en beskyttelsesmekanisme, hvem vet?

 

Jeg har gått gjennom den pilleseansen to ganger, uke 14 og uke 17)....og forrige gang tenkte jeg, aldri mer! Denne gangen ba jeg om utskrapning. Men er fosteret over 12 uker, så må kan føde det. Men min var bare blitt litt over 8 uker denne gangen, så da gikk det greit.

 

For meg som tar utskrapning, så har jeg karantene ift sex i seks uker, pga infeksjonsfare, og må ha en normal mens først. Etter de forrige MA'ne, fikk vi klar beskjed om å vente til etter en normal mens, slik at kroppen fikk hentet seg inn og at man var sikker på at alle rester var ute.

 

Vi tenker nok å prøve 1 siste gang om ett par måneder....men jeg må til samtale med gynekolog før vi starter pga medisiner de vil jeg skal bruke neste forsøk.

 

Ønsker deg av hjertet at du kommer deg greit over dette, og at du om kort tid er tilbake med ei lita spire i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det jeg trodde ikke kunne skje meg har i dag skjedd!

Lille spira døde for en uke siden.. sykehuset i morgen..

Helt uvirkelig å tenke på, at her satt jeg for noen timer siden og var så spent og gla, og bittelitt nervøs..

 

Håper jeg er straks tilbake, det har vært noen fantastiske uker tross alt...

Masse lykke til kjære dere <3

 

Jeg kom nettopp hjem fra ferie og gjett hva jeg fant ut på ferien.. Lille fis sluttet å leve allerede i uke 6.... :-( Her har jeg gått lykkelig uvitende og stusset litt over at magen ikke ble noe større enda jeg skulle være i uke 13... Har brukt 4 dager på sykehus av 5 dager jeg har måtte ligge rett ut.. Inn og ut med komplikasjoner og smerter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei :( Så utrolig trist å høre! Håper det går bedre med deg snart. Klarer ikke forestille meg hvordan det må være. Masse lykke til fremover! Snart sitter det nok en ny spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...