Gå til innhold

Dere som fikk epi (klipt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange sting utvendig?

Jeg fikk 5, og på kontrollen, av ei anna jordmor, synes hun det var mange og i tillegg altfor langt fra hverandre.

Anonymous poster hash: a71bd...58f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte og fikk til svar at de slutter å telle når de kommer til over 15-20 stykker, hvor mange det eksakt var trengte jeg ikke vite sa jordmor med glimt i øyet.

Jeg ble klippet den ene veien og revnet den andre veien. Ungen ble tatt med sugekopp.

Anonymous poster hash: de6d7...00d
Skrevet

Aner ikke, men jeg vil anta at det var rundt 4-5 sting. Fikk aldri vite det av legen, men etter arret å dømme, som ikke er så langt, kan det ikke ha vært mange sting. Ble også forløst med sugekopp.

Anonymous poster hash: a0c43...ccb

Skrevet

Jeg fikk aldri vite det, og det står heller ikke journalen... :-( Vet ikke hvorfor de ikke ville opplyse om det. Husker.bare at hun bedøvde meg på tre plasser, så jeg tror det ble noen sting. (men kanskje ikke så.mange som 15)

Skrevet

Ble klippet og revnet. Da jeg spurte hvor mange sting de sydde bare lo de av meg :P

De holdt vel på i ganske nøyaktig 1,5 time med å lappe meg sammen. Måtte sy alle veier dessverre.

Skrevet

8 sting første gang, 3 sting andre gang..

Anonymous poster hash: 375ff...a2b

Skrevet

Aner ikke. Spurte, men de se sa at det var endel når man blir klipt. Fikk visst 1 lite sting bakover også, men det merket jeg ikke noenting til. Jeg måtte klippes ganske raskt for å få babyen ut og det har resultert i at den venstre ytre kjønnsleppen min er klippet i to. Trodde det vanligste var i mellomkjøttet jeg! Er jo bare mannen som ser det og han sier at det ikke gjør noen ting som helst. Flere som fikk klippet kjønnsleppene og ikke mellomkjøttet?

Anonymous poster hash: 4ed95...d45

Skrevet

Jordmoren lo nårjeg spurte om hvor mange sting jeg hadde sydd, jeg brydde meg ikke om jeg hadde sydd eller noe annet. Nyskjerrig på teite ting desverre. Men hun regnet med at det var godt over 20 sting.utvendig og innvendig trengtes det mange sting siden jeg fikk totalruptur tross for at jeg ble klipt. Ungen ble tatt med vakum.

Og med alle trådene jeg så på dopapiret etterhvert må det ha vært mange, mange sting. Aldri hatt vondt i ettertid, så gikk strålende. Mer vondt med de 8pyntestingene jeg fikk etter fødsel nr2

Anonymous poster hash: cace8...df6

Skrevet

Mange! Ble klippet en vei og revnet både bak og frem. Et sting frem vet jeg. Bak og på siden vet jeg ikke, kirurgen holdt på i over en time...

Anonymous poster hash: c53e1...b01

Skrevet

Aner ikke med første! Ble klippet men lappet sammen av jordmor like etter fødsel. Andre gangen revnet jeg litt 2 veier. 4 sting ene veien og 1 sting andre veien.

Anonymous poster hash: 02a53...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...