Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Kan man bli syk om man mistrives veldig? Har tatt flere tester hos legen, men absolutt ingenting er galt med meg. Eneste er veldig lavt blodtrykk, men det har jeg hatt i mange år. Så det er ikke årsaken. Jeg er konstant trett, sliten, vondter her og der og er generelt i dårlig form. Kjenner ikke igjen meg selv Jeg som alltid har vært utadvendt og elsket sosiale sammenkomster er nå nesten asosial. Det krever så mye energi å prøve å late som jeg er i godt humør at det tapper meg fullstendig. Jeg har siste 2 årene begynt å mistrives her jeg bor, trives ikke i jobben og jeg og mannen bor sammen som venner, det er ikke mye som minner om kjærester.. Vil veldig gjerne flytte, men mannen nekter. Så da blir jeg værende her. Men kjenner at det går ikke lengre. Jeg fungerer jo ikke ordentlig i hverdagen når jeg er konstant syk Så hva skal man gjøre da? Andre her som har hatt det på samme måte? Hva gjorde dere evt for å bli bedre? Anonymous poster hash: 200c9...b3f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Ja, det går an å få både fysiske og psykiske plager som følge av sterk mistrivsel. Sosial støtte, eller mangel på dette, det kan både mildne eller forsterke det. Anonymous poster hash: eb8d6...c80
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Ja, det går an å få både fysiske og psykiske plager som følge av sterk mistrivsel. Sosial støtte, eller mangel på dette, det kan både mildne eller forsterke det. Anonymous poster hash: eb8d6...c80 Er nok der mye ligger. Har ikke noe særlig til sosialt nettverk her. Kjenner kun noen få, selv etter over 10 år i mannens hjemby. Har heller ikke noe familie her. Så det forsterker vel bare hele mistrivselen Aner bare ikke hva jeg skal gjøre. Vil flytte, men samtidig ikke. Bryte opp familien pga min egen trivsel føles ikke helt rett. Men samtidig så er jo ikke dette noe til liv.. Anonymous poster hash: 200c9...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå