Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Helst noe lettvint da jeg trener på kveldstid! Blir alltid så sulten etter jeg har trent og er fort gjort å hive innpå drittmat. Hva kan jeg spise som er sunt, godt og enkelt? Anonymous poster hash: 44802...d92
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Brød med eggerøre. Sjokolademelk. Banan Anonymous poster hash: be06f...af7
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Umiddelbart etter trening, særlig om du har trent styrke, handler det om å få i seg litt raske karbohydrater og proteiner. I treningsbagen kan du derfor ha en banan, en proteinbar eller en skyr. Bør spises så fort som mulig, senest innen 30 min. Innen 1-2 timer bør du spise et litt større måltid, men hvis du trener på kvelden bør det ikke være for stort. Her skal du fokusere på proteiner. Kylling, kjøtt, egg, cottagecheese.. Jeg spiser ofte omelett eller eggerøre av 2-3 egg med skinke og tomat i og en skive til. Eller en skål cottagecheese med f.eks blåbær. Eller kyllingsalat. Viktig å i hvert fall få i seg litt raske karbohydrater og protein med en gang - da fyller du lagrene igjen og unngår søtsuget senere når du skal lage et litt større måltid. Anonymous poster hash: 4b46d...681
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Proteinbar eventuelt Shake Havregrøt Omelett Anonymous poster hash: d5d6d...37c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå