Gå til innhold

Gravid og panikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i dag etter å ha vært trøtt og rar den siste uka, og joda, nesten før jeg var ferdig med å tisse på pinnen slo testen ut med to tjukke røde strek. Jeg har 3 barn fra før, vi har under svangerskap nr 3 gjennomgått MYE dritt med samboeren, han ble betatt av en annen dame blant annet og holdt på å forlate meg. Han sa at han ikke ønsker flere barn, men jeg vet faktisk ikke hva han mener om abort. Nå er jeg altså uplanlagt gravid igjen. Har bare lyst til å ta abort og ikke si noe til en kjeft. Men kommer selvfølgelig ikke til å gjøre det. Noen i lignende situasjon?

Anonymous poster hash: c6d10...6aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

God klem til deg.

Anonymous poster hash: a2087...e3f

Skrevet

Takker for klemmen og dytter litt. Er det virkelig ingen som har vært i samme dilemma?

Skrevet

Var han utro med hun dama? Hadde de sex? Altså, samboeren min og jeg hadde t dårlig forhold en periode. Vi hadde et barn fra før. Jeg følte meg tvunget til abort av han og gjennomførte. Angrer enda:-/

Men du må jo bestemme selv hva du ønsker. Er jo ikke noe i veien for å ta abort uten at noen vet det om det er det du ønsker. Hva vil samboeren din si om ham finner ut i etterkant at du gikk bak ryggen hans? Kan du leve med å holde kjeft for alltid? Ønsker du flere barn? Osv, osv... Du må tenke deg godt om iallfall, før du gjør noe.

Lykke til:-)

Anonymous poster hash: 096c6...1ab

Skrevet

Var han utro med hun dama? Hadde de sex? Altså, samboeren min og jeg hadde t dårlig forhold en periode. Vi hadde et barn fra før. Jeg følte meg tvunget til abort av han og gjennomførte. Angrer enda:-/

Men du må jo bestemme selv hva du ønsker. Er jo ikke noe i veien for å ta abort uten at noen vet det om det er det du ønsker. Hva vil samboeren din si om ham finner ut i etterkant at du gikk bak ryggen hans? Kan du leve med å holde kjeft for alltid? Ønsker du flere barn? Osv, osv... Du må tenke deg godt om iallfall, før du gjør noe.

De hadde sex i flere måneder ja, og han flyttet ut en periode før han krøp tilbake hjem og glemte hele dama, han oppførte seg eksemplarisk etter det. Jeg har tatt abort tidligere, og sliter med det enda (7 år siden).  Jeg vet ikke om jeg ønsker flere barn, men jeg takler svangerskap greit og føder friske barn. Er ikke for gammel heller, bare 34. Men vi blir nødt til å bytte hus og bil hvis nr 4 blir født.

Kan man snakke med Amathea på andre tidspunkter enn mellom 8 og 16? Har foreløpig ikke fortalt noen om svangerskapet.

Skrevet

De hadde sex i flere måneder ja, og han flyttet ut en periode før han krøp tilbake hjem og glemte hele dama, han oppførte seg eksemplarisk etter det. Jeg har tatt abort tidligere, og sliter med det enda (7 år siden). Jeg vet ikke om jeg ønsker flere barn, men jeg takler svangerskap greit og føder friske barn. Er ikke for gammel heller, bare 34. Men vi blir nødt til å bytte hus og bil hvis nr 4 blir født.

Kan man snakke med Amathea på andre tidspunkter enn mellom 8 og 16? Har foreløpig ikke fortalt noen om svangerskapet.

Uff, jeg hadde ikke klart å få et barn til med en mann som hadde pult på en annen dame mens vi hadde et forhold. Så jeg personlig hadde tatt abort. Ring amathea å hør med de, mulig de har kveldsåpent noen ganger. Er det lenge siden de hadde et forhold da?

Skrevet

De hadde sex i flere måneder ja, og han flyttet ut en periode før han krøp tilbake hjem og glemte hele dama, han oppførte seg eksemplarisk etter det. Jeg har tatt abort tidligere, og sliter med det enda (7 år siden). Jeg vet ikke om jeg ønsker flere barn, men jeg takler svangerskap greit og føder friske barn. Er ikke for gammel heller, bare 34. Men vi blir nødt til å bytte hus og bil hvis nr 4 blir født.

Uff, jeg hadde ikke klart å få et barn til med en mann som hadde pult på en annen dame mens vi hadde et forhold. Så jeg personlig hadde tatt abort. Ring amathea å hør med de, mulig de har kveldsåpent noen ganger. Er det lenge siden de hadde et forhold da?

Over 2 år siden. Ble gravid på prevensjon jeg nå... Amathea stenger visst telefonen kl 20, jeg er på jobb mellom 8 og 16 og eldste legger seg ikke før kl 21. Så jeg er mer eller mindre on my own siden jeg ikke får snakket med de :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...