Gå til innhold

Fortell meg om Dock boots...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de tunge? Blir de klamme? Er det det samme som en cherrox? Eller samme som en gummistøvel?

Anonymous poster hash: 78c59...cbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er tykkere enn gummistøvel, men tynnere en cherrox. synes ikke de virker tunge, klamt,nei ikke noe mer enn andre sko.. men billig og praktisk på høst/vår, ja absolutt ;)

Anonymous poster hash: f8d8a...caa
Skrevet

Bruker de året rundt :) Kjempefornøyd!

Anonymous poster hash: dfabf...d00

Skrevet

Kjempegode etter min mening! :) Brukes fra høst til vår :)

Men etter en 10- holder dem ikke helt mål. Da går vi over til hjemmelagde lugger. Aner ikke hva det egentlig heter på bokmål :)

Anonymous poster hash: 138ff...5bd
Skrevet

Så, vi kan bruke dem istedet for en gummistøvel i høst?

Vet dere hvor i Oslo man kan kjøpe de?

Hi

Skrevet

Vi bruker de som gummistøvler/ cherrox, men ikke sendt de med i bhgen ennå da de har gummistøvler også. Jeg liker de veldig godt både som mamma og barnehageansatt, og så er de litt lettere på foten, særlig for de minste! 

Anonymous poster hash: 71dd0...e4f
Skrevet

Er på salg på Coop på Løren.

Anonymous poster hash: 3282c...2d8

Skrevet

Det er smart å kjøpe de som er dekket med gummi helt opp, de som bare har neopren øverst blir våte når ungene setter seg...

Vi har gått gjennom mange par nå:)

Anonymous poster hash: 214b8...6b3

Skrevet

Kan de erstatte cherroxene til vinteren? Med en tykk labb nedi?

Anonymous poster hash: 67624...766
Skrevet

På vestlandet kan dem brukes hele året. Sommer som vinter :) De er varmere og mer vanntett enn cherrox. 

De siste årene har jeg gått helt bort fra cherrox og vanlige støvler.

Jobber i barnehage og har "oppdaget" dem der. Barna med docks var aldri våt eller kald på bena ;)

I fjor når vinteren var så mild så brukte mine docsene hele vinteren og goretexene sto nesten urørt. 

Men for all del kjøp dem som det er gummi hele veien opp.

Anonymous poster hash: 42d9f...738
Skrevet

Kan jeg sende datteren min med dock boots på skolen imorgen f.eks? Støvlene er blitt for små, men kjøpte dock boots idag. Tenkte det var mer til høst/vinter jeg da, men.

Anonymous poster hash: d9034...c09
Skrevet

Hva heter de med gummi helt opp?

Skrevet

Kjøpte først slike som berre var gummierte nederst, og dei blei våte ved første regnvær på 3 åringen.  I fjor kjøpte eg dei som var gummierte opp, og då heldt dei seg tørre.  Synes det ser varmt ut å gå med på vår/sommar, så kjøper vanlege gummistøvlar i sommarsesongen.  Når det vert veldig kaldt (sjelden her vest) brukar vi goretex vinterstøvlar. 

Bror min, som arbeidar mykje ute, svergar og til doc boots. (eller iallefall ein liknande vaksenvariant)

Skrevet

De er kopi muddies. Muddies er barnestøvlene til engelske Muckboots. Felleskjøpet fører Muckboots sine produkter her i landet. Skoringen fører dockboots.

Muddies er i alle fall gode, Dock boots kjenner jeg ikke til.

Anonymous poster hash: 5c36d...bf7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...