Gå til innhold

Hva bruker dere ute i vogna nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed av bhg at min 14 mnd gamle datter skal bli lagt ute i vogna for å sove. Har ikke sovet utendørs på kjempelenge, ikke siden i vinter vel.

Hva har dere på deres ute nå? Jeg har en ulldrakt hun kan ha på kanskje, både en hjemmestrikket og en ullfleecedrakt fra Nøstebarn. Blir det for varmt i 10-16 grader?

Av poser har jeg kun vinterpose :)

Anonymous poster hash: e933c...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ulldrakt er tidlig. Min sover i vanlige inneklær. Over seg har hun dyne hvis vind og kaldt, eller bare et teppe

Anonymous poster hash: e9f4a...283

Gjest Julia1984
Skrevet

Ullfleecen fra nøstebarn ville jeg absolutt spart til det blir myye kaldere. Her sovervmin 1 åring i body, sokker og tynn bukse eller shorts. Over seg har hun enten dyne eller et teppe

Skrevet

Sover i tynn ulldress, en tynn lue, tyne ullvotter og voksiposen løst over

Anonymous poster hash: 3e056...dfc
Skrevet

Sover i tynn ulldress, en tynn lue, tyne ullvotter og voksiposen løst over Anonymous poster hash: 3e056...dfc

Hvor bor du??? Ulldress i voksiposen i august er det vi bruker midt på vinteren

Skrevet

De nevnte fleeceteppe, men jeg syntes det hørtes så kaldt ut. Har mistet helt begrepet om påkledning når de skal sove :P

Men når hun ligger på lammeskinn, varmer vel det endel.

Anonymous poster hash: e933c...211

Skrevet

Lammeskinn under, og evt dyne over hvis det er kjølig. Poden ligger i vogna akkurat nå, med kun lammeskinn. Har på seg stilongs og tynn genser. Bor på Østlandet.

Skrevet

Sover i tynn ulldress, en tynn lue, tyne ullvotter og voksiposen løst over Anonymous poster hash: 3e056...dfc

Hvor bor du??? Ulldress i voksiposen i august er det vi bruker midt på vinteren

En tynn ulldress puster, vet du. På vinteren er det tynn ulldress og en tykkere ullfleece over.

Bor på Magerøya. Gjennomsnittstemperaturen for juli er 10 grader. Så vi har det ikke akkurat varmt her oppe :P I dag er det litt varmere til august å være med 9 grader, men en iskald vind.

Anonymous poster hash: 3e056...dfc

Skrevet

Har buggysnuggle fleecepose i vogna. Har glidlåsene på sidene dratt helt ned.. Han ligger i det han går i inne. Tynn bukse og body. Så drar vi overdelen av fleeceposen over beina eller lengre opp etter behov.. Men stort sett ligger han bare oppå posen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...