Gå til innhold

Gladnyhet herfra...


Fjelljenten

Anbefalte innlegg

Ser at ikke alle har vært like heldige med UL her inne for tiden, og veldig lei meg for dere. Vet hvordan det er å ikke komme noen vei, mistet jo mange ganger sist gang vi prøvde, håper det snart lykkes for dere!

 

MEN denne gangen går det kjempebra uten at i prøvde engang...

Var på ny UL i dag, er 10+5, og hjertet slo fremdeles, den lille vokser som normalt og er 4-5 cm lang nå, og mellom beina så vi en liten dings, litt tidlig å si kanskje, men ser veldig ut som om det blir gutt nr. 3 her! :-)

 

Har fått  ny UL-time om 4 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :-) Ja, blir litt av en guttegjeng, hehe... svigersøster får også bare gutter foreløpig, og samme med resten av den øvrige familie, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :-) Legen smilte og sa hun var enig i at det var noe der, men hun var "lovbelagt" å ikke si noe så tidlig, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Det må være en lettelse å se at det enda går bra for dere. Artig at dere fikk en liten anelse om kjønn. Blir spennende å høre etter ordinær UL :)

Jeg kjenner at nervene har begynt å tære på meg igjen. Det var liv for 14 dager siden og jeg har følt meg veldig kvalm, dårlig og løper opp på do 2-3 ganger pr natt( alle symptomer tas i mot med åpne armer), men de to siste dagene har jeg ikke vært kvalm og jeg har heller ikke vondt i puppene lenger.

Trøster meg med at det sikkert er normalt, men klarer ikke la være å tenke at noe kan ha skjedd. Blir jo litt smårar av dette her.

Hormonene er ihvertfall på plass, har allerede vært rørt 3 ganger i dag( pinlig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :-) Masse lykke til i dag, når er det du skal? Er det privat?

Takk :D 

 

Ja, det er privat kl 17.00. Jeg har aldri opplevd å miste, bank i bordet, men merkelige tanker sniker seg på.. Er jo ikke alene om det ser jeg og vi fyrer kansje hverandre opp litt.

Satser på at alt er som det skal, men dette svangerskapet er ikke likt de forje. Har så å si ingen symptomer denne gang, så blir spennende å se om noen timer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...