Gå til innhold

Kuttet ut kontakt med svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

det funket rett og slett ikke, hun bestemte, var kranglet og mye annet. flere som har gjort det og hvordan ble forholdet mellom deg og sønnen hennes da? de har kontakt,men ingen kontakt med meg eller barnebarnet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driter i hele mannens familie dessverre. Etter at de har fryst meg ut, satt ut rykter om meg og prøvde å spleise ham med en annen dame mens jeg gikk gravid med vårt 2. barn, mens barn nr 1 var 2 år, så omgås jeg dem kun hvis mitt barn ønsker å besøke deres barn, og i familieselskaper, bryllup osv. Svigermor har jeg grei kontakt med, men resten av familien er råtten. Forholdet til mannen er muligens bedre enn før, nå som han slipper å høre på den evinnelige bitchinga deres, svartmaling av meg og bli involvert i intrigene deres.

Anonymous poster hash: b8342...c8d
Skrevet

Fy faen for en familie, de er verre enn min svigermor sånn sett,men hun ønsker at min samboer slår opp.  utrolig slemt mot mannen din også og prøve og finne en ny dame. er glad svigerfar er en hel annet person og resten av familien til min samboer er bra

Skrevet

Fy faen for en familie, de er verre enn min svigermor sånn sett,men hun ønsker at min samboer slår opp.  utrolig slemt mot mannen din også og prøve og finne en ny dame. er glad svigerfar er en hel annet person og resten av familien til min samboer er bra

De her prøvde også å få oss splittet i snart 6 år, overser meg, lager intriger, spør meg om sensitive ting for så å baksnakke meg, fryser meg ut offentlig osv. Barnet mitt får aldri forespørsel om å leke med sine fettere og kusiner med mindre vi spør selv. Slik svigerfamilie klarer jeg meg fint uten.

Anonymous poster hash: b8342...c8d

Skrevet

Uff utrolig trist ;(

Skrevet

det funket rett og slett ikke, hun bestemte, var kranglet og mye annet. flere som har gjort det og hvordan ble forholdet mellom deg og sønnen hennes da? de har kontakt,men ingen kontakt med meg eller barnebarnet

Lar du det gå utover barnebarnet ditt at du og din svigermor ikke er på talefot? Greit nok at du ikke ønsker å forholde deg til henne, men barnet ditt bør holdes utenfor. Eller straffer du svigermor med å holde barnet ditt borte?

Anonymous poster hash: be0c0...19b

Skrevet

Lar du det gå utover barnebarnet ditt at du og din svigermor ikke er på talefot? Greit nok at du ikke ønsker å forholde deg til henne, men barnet ditt bør holdes utenfor. Eller straffer du svigermor med å holde barnet ditt borte?

Tenkte akkurat det samme.

Anonymous poster hash: d4deb...f59

Skrevet

Tenkte akkurat det samme.

Anonymous poster hash: d4deb...f59

Enig. På sikt vil dette kun gå utover deg selv. Mannen din er sønn av denne dama, og mest sannsynlig tære på deres forhold. Deal with it, eller i hvert fall la barna dine se sin egen farmor.

Anonymous poster hash: b2ec5...efa

Skrevet

Vet du? Jeg har endel opplevelser med min svigermor jeg også.. Tar mine diskusjoner og svelger noen kameler i boen tilfeller. Men jeg ville ALDRI frarøvet barna mine kontakt med bestemoren pga mine personlige feider. Hun må omtrent være en fare for omgivelsene før det vurderes. Umodent og utrolig egoistisk synes jeg!

Skrevet

Så bra HI at du har tatt et valg. Jeg kuttet ut mine svigerforeldre for et år siden,de er de verste menneskene jeg noengang har hatt i livet mitt. Mine venner og famile var helt sjokkert over hvordan de behandlet meg og sønnen (min mann).

Mannen var på en måte vant til det og "satte de på plass" gang etter gang.

Etter en meget stygg episode ifjor med barnebarna til stede, kuttet vi de ut.

Det tok 6 mnd før mannen igjen fikk litt kontakt med de igjen, og i dag besøker han de et par ganger i mnd med barna.

De kan ikke skjønne hvorfor jeg ikke vil ha kontakt med de, men livet vårt har blitt så mye bedre. Forholdet har fått en oppsving.

Anonymous poster hash: e3b48...223

Skrevet (endret)

Jeg beskytter min egen sønn og min familie støtter meg,dere vet INGENTING om hva som har skjedd, og er mye mer alvorlig enn bare en krangel, at hun bestemmer og at ting ikke funker,da er jeg heller egoistisk. 

#10 Takk for støtten, jeg vet at jeg har det bedre uten henne og samme med min sønn, selvsagt er det forferdelig trist at det har blitt sånn, men når det blir så mye bråk og det bryter meg ned sykisk, er kontakt,verken bra for meg eller sønnen min, han har besteforeldre og farfar som stiller opp

Endret av sommer85
Skrevet

Enig med deg hi,du gjør det riktige her.

Folk her inne tror de vet alt, og kalle deg Egoistisk er utrolig umoden av dem,som ikke vet hele historien her. 

Lykke til, støtter deg. og er i sammen sted som deg. er beste beste som har hendt meg, barna og mannen,selvom mannen har kontakt med moren,men ikke jeg og barna

Anonymous poster hash: 9ec03...f66
Skrevet

Et familiemedlem som ikke kan respektere barnets mor eller far og som ikke klarer å behandle barnets mor eller far på et skikkelig vis burde ikke ha kontakt med barnet.

Jeg er faktisk enig med HI og barnet har ikke noe godt av å være sammen med svigermor når svigermor behandler HI som en dritt.

Anonymous poster hash: c6882...f07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...