Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Ser alle har det i barnehagen, men mine har bare hatt støvler, vintersko og cherrox. Liker ikke så godt cherrox da. Er det noe til en skolejente? Har en i bhg, og en i 1. klasse. Ser de er på tilbud på obs til 199, det er vel billig? Anonymous poster hash: fa5c9...fab
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Aldri hatt til mine. Vi har støvler, cherrox og gorte-tex vintersko, har aldri følt behov for noe mer enn det. Cherrox'ene blir ikke brukt så mye da, bare på de mest sørpete dagene. Er det snø er vintersko best og er det regn er støvler med ullsåle og ullsokker best. Anonymous poster hash: a721c...40d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Overhode ikke, men jeg syns de funker mye mye bedre enn cherrox. Anonymous poster hash: 7999a...45c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Liker bedre cherrox,syns de ser varmere ut. Itellegg til at vi selvsagt også har støvler og vintersko. Anonymous poster hash: 7df68...1ce
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Liker bedre Viking Thermo. Anonymous poster hash: a4d38...b86
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Viking Thermo ER jo cherrox! Cherrox finnes bare i flere forskjellige typer. Anonymous poster hash: 7df68...1ce
Gjest Julia1984 Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Dock boots er mye bedre enn cherrox er min erfaring. Men dock boots/cherrox allerede nå????
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Vi kjøper et par slusher (samme opplegg som cherrox), av den typen som holder ned til -20, og et par vintersko hvert år. Fått mye skryt i barnehagen for at jenta vår er varm og tørr på beina hele vinteren :-)
Elsker livet Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Jeg liker ingen av de plastikkstøvlene med for. Jeg foretrekker goretexsko med litt høyde på skaftet. Men barnehagen er noe inngrodd i tankegangen, så der har de hatt slik med for fra viking (husker ikke navnet) stående. Det var ikke mye de ble brukt før de gikk over til vintersko, men så va det greit å ha det som reservepar i barnehagen utover vinteren. Har også hatt dockboots, men det kjøper jeg ikke til barna igjen etter å ha hatt de selv. De er gode på foten, men like kalde som vanlige gummistøvler. Skolebarna har høye goretex tursko istedet for støvler.
Elsker livet Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 De virkelig gode støvlene med for vi har hatt er noen fra kavat. De er i skinn med vanntett membran og med ullfor, men tror ikke de er kommet i butikkene enda. Dessuten er prisen en helt annen, men ellos har av og til tilbudskode der en får 40 % på merkevarer og da er de ikke så mye dyrere allikvel.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 Bruker cherrox, og ja vi har begynt med både cherrox, fleece og lue nå. 7 grader, yr og kald vind ute. Dock-Boots har jeg ingen erfaring med, men cherrox gjør jobben sin Anonymous poster hash: 7b632...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå