Gå til innhold

Da gikk det galt igjen....


Fisken2012

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag....fikk på vist ny MA....legges inn for utskrapning i kveld. Skulle vært 11 uker i dag, men fosteret var bare 8+4 og ingen hjerteaktivitet....

 

Lykke til til alle dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

💔 Så utrolig trist, jeg håper du kommer deg igjennom dette også..kan bare tenke meg til hvor tøft det må være! Masse, masse lykke til fremover, ta vare på deg selv 💛 Tenker du snart sitter med en ny positiv test, det ordner seg for deg også 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei ånei :`( Så utrolig trist :( Så sentimental jeg er ble jeg helt utav meg nå, å da kan jeg bare tenke meg hvordan du har det... 

Ta godt vare på deg selv nå!

Ønsker deg alt godt for fremtiden <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist! Samme her, var på UL nå og fant ikke noe foster. Så jeg måtte vente på en blødning. Håper vi blir fort gravide igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ord :) så trist Lottis81, jeg kan trygt si at jeg føler med deg <3

 

Etter 1 SA og 3 MA så begynner jeg jo å miste litt håpet....men er veldig glad jeg har to friske barn fra før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, sånn tenker jeg også... At jeg er glad jeg har en frisk jente! Så får håpe det går bra en gang til... Jeg var 11+4. Var på UL i 6+3 og da så vi bankende hjerte. Så trodde det skulle gå fint. Men ble litt usikker for 2 uker siden da eg plutselig ikke var kvalm lengre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre. Det er forferdelig når dette skjer. Skjønner godt hvor forferdelig dere begge har det nå. Ønsker dere begge masse lykke til videre og håper dere snart lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit å høre! :( Det er så grusomt å få den nyheten, det vet jeg dessverre alt om.. Håper at dere får masse trøst fra deres kjære og at dere kommer tilbake snart med nye spirer i magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei!!! Noen tårerfaller her nå for dere begge<3 så trist!! Kjenner jeg nå nesten vil ta en ul bare for å være sikker selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...