Gå til innhold

Skjærer tenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grøss og gru, ekkel lyd.. Men er det skadelig? Ettåringen skjærer tenner. Hver gang sier jeg nei, ikke skjære tenner. Ikke gjøre sånn med tennene osv. Og tar faktisk noen ganger fingeren min i munnen (for å vise at det er det, å skjære tenner, jeg snakker om). Men ettåringen fortsetter. Hører det knaker og knirker... Tips?? Har også underbitt tror jeg, så redd forsiden på overtennene skal skades.

Anonymous poster hash: 8eb87...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Ta h*n til tannlegen :)

Anonymous poster hash: 637c2...ad2
Skrevet

Ta h*n til tannlegen :)

Anonymous poster hash: 637c2...ad2

Tannlegen? :P hvorfor det?

Skrevet

Sønnen min hadde også en slik periode rett før han ble ett år.

Tror kanskje det har noe med kombinasjonen over at tennene klør og at det rett og slett er morsomt å finne ut at de dingsene inne i munnen kan lage lyd :-)

Er nå 15 mnd og har ikke hørt han gjøre det på et par måneder :-)

Skrevet

Min gjorde også det da hun fikk tenner, vaf umulig å få henne til å gi seg. Men etter noen måneder sluttet hun bare av seg selv heldigvis.

Har småen akkurat fått tenner? Lurer på om det var derfor min skjærte sånn tenner nemlig, for å kjenne på det uvante nye hun hadde fått i munnen ;)

Anonymous poster hash: 562e4...6fa

Skrevet

H*n er 14 mnd, og har vel hatt tenner oppe i 2-3 mnd :) noe sånt.. Så ikke noe nytt, men har vel funnet ut at det lager lyd, ja, men er det skadelig for tennene? Høres ut som at h*n tar i skikkelig og presser de hardt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...