Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Synes det er så vanskelig! Var ikke særlig fornøyd med babysete, vil ikke gjøre samme "feil" å bare ta ett på tilbud f.eks.. Anonymous poster hash: 81915...d75
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Vi kjøpte cybex sirona. Det er en testvinner. Veldig fornøyd hittil.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Vi kjøpte cybex sirona. Det er en testvinner. Veldig fornøyd hittil. Ja jeg har sett endel på det 😊 Men det ser litt lite ut? I forhold til besafe sine? Og så ser det ut som barnet ikke kommer så høyt opp, min vil gjerne seeee ut 😜 Anonymous poster hash: 81915...d75
Appelsinpiken Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Besafe izi plus har vi, og det er bare supert isize kid har også samme gode hvilestillingen. Men de er plasskrevende, så kommer an på hvilk bil man har. Men ingen problem å ha de bak passasjersetet i de fleste biler
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Vi har ikke problemer med størrelsen, barna sitter fint, og de ser ut av vinduet. Kommer vel an på bilen er har. Besafe er uansett et godt alternativ, og jeg hadde kjøpt det om jeg ikke hadde fått tak i cybex på tilbud. Genialt også at man kan snurre setene 180 grader.
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Pluss at vi måtte ha plass til tre isofix-seter i baksetet og da var det kun cybex som innfridde kravene.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Veldig fornøyde med Cybex Sirona her også Anonymous poster hash: 9b41e...553
☆☆☆ Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Er også godt nøgd med Cybex Sirona, som står i lillebilen. God kvilestilling. I stasjonsvogna har vi Britax Two Way (manglar isofixfeste), det er heilt greit men ser ikkje spesielt behagelig ut å sovne i det, kan ikkje leggast i kvilestilling.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Det ble den nyeste besafe stolen, siden vi har god plass i bilen 😊 Hun på barnas hus mente den Cybex Sirona først og fremst passet for små baby/barn eller de med veldig liten bil, og at mange hadde måtte bytte der setet veldig tidlig å kjøpe nytt..? Likte uansett bedre besafen. Anonymous poster hash: 81915...d75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå