Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Om morgenen blir jeg uggen av å spise. Første måltid er lunch. Da er det som regel yoghurt, litt frukt og vann til drikke. Kanskje noen nøtter. Så er det ikke mat igjen før middag. Helt normale porsjoner med 1 potet, 2 gulrøtter, 4 brokkolitopper og 2-3 kjøttkaker (eller 1,5 stykke laks) for å ta et eksempel. Men alle rundt meg går rundt og er småsure for at jeg kun spiser 2 ganger om dagen. Du kommer til å ødelegge forbrenningen sier de. Jeg har da gått ned 20 kilo siden svangerskapet og er snart tilbake der jeg var før. Blodsukkeret ditt går i bånn sier de. Jeg målte her en morgen hos legen. 4.1 var det. Ikke mye grunnstøtt der. Det er sunnere å spise 6 ganger om dagen sier de. Hvorfor det? Hva er sunnere med å spise 6 ganger om dagen kontra 2? Anonymous poster hash: a659d...f7b
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Gammel myte. Du ødelegger ikke forbrenningen. Har ingenting å si om du spiser et gigamåltid midt på natta, eller 10 små i løpet av dagen. Det viktige er at du får i deg alle næringsstoffene kroppen trenger hver dag. Anonymous poster hash: 7951a...a37
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Du har sikkert jævlig dårlig ånde. Får det når magen stort sett er tom. Hjelper ikke med tyggis engang. Sikkert derfor folk rundt deg er sure. Anonymous poster hash: 4ced5...47a
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Alle er forskjellige. Gjør som det passer deg og din kropp
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Om morgenen blir jeg uggen av å spise. Første måltid er lunch. Da er det som regel yoghurt, litt frukt og vann til drikke. Kanskje noen nøtter. Så er det ikke mat igjen før middag. Helt normale porsjoner med 1 potet, 2 gulrøtter, 4 brokkolitopper og 2-3 kjøttkaker (eller 1,5 stykke laks) for å ta et eksempel. Men alle rundt meg går rundt og er småsure for at jeg kun spiser 2 ganger om dagen. Du kommer til å ødelegge forbrenningen sier de. Jeg har da gått ned 20 kilo siden svangerskapet og er snart tilbake der jeg var før. Blodsukkeret ditt går i bånn sier de. Jeg målte her en morgen hos legen. 4.1 var det. Ikke mye grunnstøtt der. Det er sunnere å spise 6 ganger om dagen sier de. Hvorfor det? Hva er sunnere med å spise 6 ganger om dagen kontra 2?Anonymous poster hash: a659d...f7b Gjør som du vil men da må du gjøre detta resten av livet ellers eser du ut når du blir gammel. Da er det ikkje hjelpi og gaule kun 2 måltid på gamle heimen. Anonymous poster hash: 81956...571
L-8 Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 http://fitnessbloggen.no/3-myter-om-mange-sma-maltid/
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Gjør ikke noe om du spiser 2 ganger om dagen, men det er viktig at du får i deg alle næringsstoffer og nok mat. Og det virker ikke ut som du får i deg nok. Anonymous poster hash: 830d2...e4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå