frk Nilsen Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Sitter i sofaen med en meget spent gutt (mor er nok like spent ) Har vært klar for skolen lenge nå, og i dag er dagen her!
Maleficent Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Gratulerer med skolegutt Lykke til til den spente førsteklassingen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 1.klasse er spennende og noe barna bare får oppleve en gang. Jeg har nå vært gjennom det med begge barna og synes det var stas og få være med begge gangene Lykke til
Iiiiik Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Gratulerer med den store dagen til både gutten og til moren hans!
☆☆☆ Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Gratulerer med ein stor dag i livet til den lille og mor
ms.Pond Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 En stor terskel i livet Gratulerer så masse til førsteklassingen, og lykke til!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Hurra for førsteklassingen! Tiden går så alt for fort. En klesstørrelse, tre skostørrelser og nesten fem centimeter seinere har vi en andreklassing i år. Mangler tenner gjør han også.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Har vært gjennom akkurat det samme! Fikk spørsmålet ved frokostbordet idag; mamma kommer du til å gråte like mye når jeg går frem som når jeg slutta i barnehagen? For vi har lært at sånn er mamma skrudd sammen nemlig:) Det er ikke lei seg tårer, men veldig glad, veldig stolt og veldigveldig glad i deg og sånn er det med den saken! Første skoledag er vel overstått og mamma kan fortsette å mimre litt og se på bilder fra mini til midi til stor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå