Gå til innhold

Stor aldersforskjell!?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære venninne har falt pladask for en mann som er 20 år eldre enn henne, hun er i 30 årene mens han er 50 år. 

Jeg synes det er veldig veldig mye, og trist å ha en så mye eldre mann for hennes del. De ønsker ikke å få flere barn da de begge har barn fra før av, og de har det veldig fint sammen.. Men på en måte er dette ikke veldig trist?

Folk kan jo tro han er faren hennes?? 



Anonymous poster hash: b6b9a...bd1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge de har det fint sammen er det da overhode ikke trist.

 

Anonymous poster hash: c8508...481

Skrevet

Nei det er ikke trist at de har det fint sammen, de er begge voksne nok. Søsteren min på 16 ble nettopp sammen med en mann på 40, DET er trist.



Anonymous poster hash: be7f0...a11
Skrevet

Du synes det er trist at venninnen din har det bra? Eneste triste slik jeg ser det, er at hun tror hun har en venninne i deg!

 

Anonymous poster hash: b1038...cbb

Skrevet

De er voksne, hva er problemet? 

 

16åringen derimot. FY faen. Hadde jeg vært foreldrene til den sekstenåringen hadde hun fått husarrest til hun tok til fornuft, fy søren så ekkelt. Hadde faren min(han er 46) kommet hjem med en sekstenåring hadde jeg kuttet ham ut. Det er å gå for langt.



Anonymous poster hash: e6fa9...898
Skrevet

Jeg har en tante som er 20 år eldre enn min onkel. De har hatt snart 30fine år sammen, og flere blir det. Nå som alle ungene har flyttet ut har de blitt mer kjærester enn noen gang. Onkel hadde barnfra før av,så det var ikke det enkleste. Nå som alle er store, og livet problemfritt.

 

Anonymous poster hash: 55415...1f3

Skrevet

 

De er voksne, hva er problemet? 

 

16åringen derimot. FY faen. Hadde jeg vært foreldrene til den sekstenåringen hadde hun fått husarrest til hun tok til fornuft, fy søren så ekkelt. Hadde faren min(han er 46) kommet hjem med en sekstenåring hadde jeg kuttet ham ut. Det er å gå for langt.

 

Anonymous poster hash: e6fa9...898

 

 

Jepp, helt enig. Men det er ikke bare bare å kontrollere hva en 16-åring driver med når man tror hun er på skolen f.eks. Nesten så man skulle ønske hun var 15 så man kunne anmeldt ham, men siden hun er 16 så gjør han ikke noe ulovlig dessverre...

 

Anonymous poster hash: be7f0...a11

Skrevet

Nei, det er ikke trist. Det er kjærlighet.

La nå de få bestemme selv.

Trist at du har slike meninger!

 

Anonymous poster hash: 6a2da...e20

Skrevet

Så lenge den yngste er nærmere 30 enn 25, eller i alle fall passert 30, så har alderen nesten ikke noe og si i det hele tatt. Gitt at denne yngste er en normalt oppegående person på de fleste områder ellers i livet.

 

Enig i at 16 og 40 er mye verre. 16 og 27 er også verre. Fordi en ungdom/under 25 (bare for og dra den "langt nok") fortsatt ikke har "modnet ferdig" i forhold til en eldre person. Når man er oppi 30 åra selv, og størstedelen av vennegjengen også er det, så ser man jo at mye skjer mellom 20 og 30. ENORMT mye skjer... For ikke snakke om mellom 16 og 20.... I 20 åra etablerer man seg som regel mtp en vennekrets man gjerne holder på også under småbarn- og flytteperioder. Man finner yrket man vil ha og hvor man vil bosette seg fast. Noen er tidlig i 20 åra, men veldig mange er nærmere 30 og kanskje passerer 30 før dette skjer. Men mye skjer, veldig mye skjer da. Med holdninger, drømmer og mål i livet.

 

Så om en 20¨åring har samme "mål og drømmer og holdninger" som en 40 åring, er det ikke dermed sagt de passer hverandre, fordi 40åringen vil være "ferdig endret" og en 20 åring kan endre syn og holdninger på det meste i livet, mange gang enda...



Anonymous poster hash: f30b5...5e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...