Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #1 Skrevet 18. august 2014 Er det vanlig at begge foreldrene er med? Her er det pappa'n som skal ta tilvenningen, men jeg tenkte å avspaserer noen timer første dagen og få sett plassen hennes osv, men kom til å tenke et det kan bli veldig mange foreldre om alle har med seg begge? Det er ti nye barn som skal begynne på en småbarnsavdeling og alle har første dagen i dag. Anonymous poster hash: 103d6...0ab
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 De fleste har bare med seg en! Anonymous poster hash: ea459...9dc
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Det er vanlig å ha med seg begge ja, men også vanlig å kun ha med en. Når det er sagt; noen burde ta opp med bhg at å ta i mot 10 nye småbarn på samme dag er uansvarlig og IKKE positivt for barnas trygghet og tilvenning. Anonymous poster hash: 0d228...517
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Vi var med begge, men begynte 1. august da det var få barn, hadde ikke gjort det samme hvis så mange skulle ha første dag samtidig. Hadde for så vidt prøvd å utsette eller fremskynde starten da (ikke bare for å få vært med begge to altså, men først og fremst for barnas skyld). Anonymous poster hash: 87321...c55
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Vi var begge med 1 dagen i bhg. Men det var kun vår som startet. Anonymous poster hash: b1bd0...65d
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 10 nye barn på en dag?? Er det ny bhg eller? For det er ikke vanlig i det hele tatt, og det er bekymringsverdig at de har tilvenning på så mange samme dag. 2-3 i uken på samme avdeling er mer enn nok! Anonymous poster hash: 1293a...d2e
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 De aller fleste har med en forelder, men noen få to stk. Om du bare skal være med noen timer for å se er det bare positivt vil jeg si. Her hadde jeg tilvenningen av begge da de begynte i første bhg, men ene ungen byttet bhg som 3 åring og da tok jeg de to første dagene og mannen den 3.dagen. Veldig greit det også. Anonymous poster hash: 5e2a2...e61
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Mest vanlig med en, men av og til er begge med første dagen. Og 10 på en dag? Er IKKE vanlig. Har vanligvis 2 i uken, da med ulik kontaktperson. Anonymous poster hash: 5a615...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå