Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Blir sjokkert over hvor mange som kjører rundt med noen skranglekasser av noen biler, som ikke ville overlevd en liten dult på motorveien - men preker om sikkerhet og bakovervendt sete til ungene sitter som trekkspill - og fordømmer alle andre. Skulle jeg mast om melding til barnevernet hver gang jeg så noen som ikke prioriterer akkuratt slik som meg hadde det ikke vært en familie som ikke var meldt. Jeg hadde vel meldt meg selv også tenker jeg! Fokuser på dere selv, men vær årvåkne for faktisk omsorgssvikt og værre - drit i resten! Anonymous poster hash: 169e4...897
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #2 Skrevet 18. august 2014 Jeg er sjokkert over at folk i det hele tatt putter ungene sine i bilen jeg! Det er en dødsfelle, uansett hvor ny og sikker den er. Anonymous poster hash: 40b85...e45
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #3 Skrevet 18. august 2014 Jeg er sjokkert over at folk i det hele tatt putter ungene sine i bilen jeg! Det er en dødsfelle, uansett hvor ny og sikker den er. Anonymous poster hash: 40b85...e45
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. august 2014 #4 Skrevet 18. august 2014 Jeg er sjokkert over at folk i det hele tatt putter ungene sine i bilen jeg! Det er en dødsfelle, uansett hvor ny og sikker den er. Anonymous poster hash: 40b85...e45 De fleste ulykker skjer i hjemmet, mine bor derfor i telt i hagen. Jeg er helt sjokkert over alle som faktisk lar de komme inn i huset😉
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #5 Skrevet 18. august 2014 Er det så mange som fordømmer andre da? I den tråden om man ville meldt til barnevernet osv så gir jo de fleste uttrykk for at spørsmålet er latterlig. Vi har en "gammel skranglekasse" og bakovervendt sete. Det er jo tross alt bedre enn at barnet sitter forovervendt i den samme skranglekassa. Men jeg har ikke for vane å dømme de som velger annerledes enn oss heller, med mindre de har ungen på fanget el.l, da reagerer jeg samme hvor fin og ny bilen er. Anonymous poster hash: 279d1...95b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå