Gå til innhold

Reflex dressene- små i str eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte i str 86 til vår 11 mnd gamle gutt. Går akkurat men litt trang faktisk:/ min gutt som er lang i ryggen eller er de små i str? Han var 78 cm på siste kontroll. Bra han har bursdag snart så får ønske han en ny en;)

Anonymous poster hash: e6a5a...552

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid opplevd reflex som veldig store i størrelsen.

Kjøpte en jakke i våres til min 4,5 åring og da måtte jeg bytte str 104 til 98

Anonymous poster hash: 971cb...68e

Skrevet

Reflex er små i størrelsen. I alle fall bodyer og dresser.

Anonymous poster hash: bff1a...858
Skrevet

"Babydressene" opp til 98 er litt små i str, barnedressene fra str 98 og oppover er store i størrelsen.

Anonymous poster hash: 2ffc5...ab3

Skrevet

Den vår/høst dressen vi har i str 98 er ikke liten i str

Anonymous poster hash: 971cb...68e

Skrevet

Opplevde vel heller at den var stor i str.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

De klærne jeg har hatt har vært små i størrelsen...ganske mye også, 98 var egentlig 92 i forhold til andre merker...

Skrevet

Har hatt både Reflex høstdress og vinterdress, og min erfaring er at størrelsen stemmer akkurat. Hverken for stor eller for liten. Han ble 1 år november, brukte 86 høsten og vintersesongen. Han er litt lengre enn gjennomsnittet. Godt fornøyd med dressene :)

Skrevet

Tja synes den var egentlig rett i str. i forhold til andre klær. Litt mindre enn reima tec i str.

Skrevet

Hadde en vådress en gang for lenge siden, den var litt stor. Bodyer og pysjamaser var veldig små, måtte opp 1-2 størrelser i forhold til normalt.

Skrevet (endret)

Vi har en Reflexdress i 86. Den har lillegutt brukt med opp rett på armer og ben da han var 80 og bruker den endå nå som 92. Men han år korte bein da. Armene blir nok det som skorter først, for den er vis og god i størrelsen.

Edit: Har også et todelt tegnsett der han fortsatt bruker det i str.80!

Endret av Tordensky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...