Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Begynner i ny jobb i morgen og har vært i lang permisjon så har ikke jobbet på 1,5 år. Er så utrolig spent, og kjempenervøs for å ikke våkne tidsnok, så spørs om det blir så mye søvn i natt Da er det greit med dib Ønsker dere alle en fin uke Anonymous poster hash: fe699...e8c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Gratulerer med ny jobb og lykke til Husk at du er ny, det er ikke meningen at du skal kunne alt før du går fra jobb i morgen Dette greier du, så sov godt nå Anonymous poster hash: dbe02...1b8
MillaMed2 Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Masse lykke til Det går nok kjempebra Ha en god natt
Love my kidz Skrevet 18. august 2014 #6 Skrevet 18. august 2014 Lykke til Ligger spent og søvnløs selv jeg fordi jeg skal på jobbintervju i morgen. Skal også følge sønnen min til ny skole (har flyttet), og spent på hbordan han vil takle det.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 Tusen takk alle sammen Jeg er lys våken, hehe Har våknet hundre ganger i panikk, så det var vel heller liten sannsynlighet for å klare å komme for sent i dag Har helt vondt i magen da, skikkelig nervøs men på en god måte God mandag!! hi Anonymous poster hash: fe699...e8c
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Lykke til Ligger spent og søvnløs selv jeg fordi jeg skal på jobbintervju i morgen. Skal også følge sønnen min til ny skole (har flyttet), og spent på hbordan han vil takle det. Kjempemasse lykke til til deg også Tipper det går kjempefint! hi Anonymous poster hash: fe699...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå