Gå til innhold

Parkdress i barnehagen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når tas den i bruk?

Anonymous poster hash: f3ffb...141

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Alt for tidlig. Tas i bruk når det er rundt 5 grader på dagtid.

Skrevet

Ikke parkdress på en god stund. Kaldere enn +10 midt på dagen

Anonymous poster hash: b1714...c34

Skrevet

Den har jeg ikke lagt i barnehagen enda,regner med det er altfor varmt enda.

Skrevet

Tenker du på vinterdress nå? For jeg håper da virkelig ikke de minste stabber rundt, eller sitter ute og leker, uten parkdress når det er 5-10 grader? 

For å svare på spørsmålet HI, jeg har hengt vår-høstdress i barnehagen nå. Har også fleecetøy der, og selvsagt regntøy.

Forhåpentlig trengs ikke dressen eller fleecetøyet på en stund enda, men greit å ha hengende der den dagen det trengs.

Vinterdressen spares selvsagt lenge enda.

Anonymous poster hash: 3ec48...a23

Skrevet

Har iallefall en parkbukse og en fleecejakke hengende, i tilfelle...

Anonymous poster hash: 64bff...916
Gjest Julia1984
Skrevet

Tenker du på vinterdress nå? For jeg håper da virkelig ikke de minste stabber rundt, eller sitter ute og leker, uten parkdress når det er 5-10 grader?

For å svare på spørsmålet HI, jeg har hengt vår-høstdress i barnehagen nå. Har også fleecetøy der, og selvsagt regntøy.

Forhåpentlig trengs ikke dressen eller fleecetøyet på en stund enda, men greit å ha hengende der den dagen det trengs.

Vinterdressen spares selvsagt lenge enda.

Anonymous poster hash: 3ec48...a23

Nei, jeg tenker at når det er 5, maks 10, så er parkdress en på (ikke vinterdress).

Men ikke parkdress nå!!

Skrevet

En overtrekksdress er vel greit? Ikke noe verre det enn regntøy vel? Jeg sender med det i morgen. Tenker det er mer behagelig enn regntøy hvis det bare er vått ute....? Og da mener jeg selvfølgelig uforet 😉😜

Anonymous poster hash: c82ed...90f

Skrevet

Jeg jobber i barnehage med 1-åringer. Vi brukte parkdress på de noen dager forrige uke. De blir fort kalde når de ikke beveger seg så mye. Jeg brukte overtrekksbukse selv siden jeg satt mye i sandkassa.

De store barna bruker bare jakke eller regntøy.

Er det et lite barn hi så ville jeg ha hengt parkdressen i barnehagen, så de kunne bruke den når de synes det var nødvendig

Anonymous poster hash: 83569...593

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...