Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Når tas den i bruk? Anonymous poster hash: f3ffb...141
Gjest Julia1984 Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Alt for tidlig. Tas i bruk når det er rundt 5 grader på dagtid.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Ikke parkdress på en god stund. Kaldere enn +10 midt på dagen Anonymous poster hash: b1714...c34
me_87 Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Den har jeg ikke lagt i barnehagen enda,regner med det er altfor varmt enda.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Alt for tidlig. Tas i bruk når det er rundt 5 grader på dagtid. Tenker du på vinterdress nå? For jeg håper da virkelig ikke de minste stabber rundt, eller sitter ute og leker, uten parkdress når det er 5-10 grader? For å svare på spørsmålet HI, jeg har hengt vår-høstdress i barnehagen nå. Har også fleecetøy der, og selvsagt regntøy. Forhåpentlig trengs ikke dressen eller fleecetøyet på en stund enda, men greit å ha hengende der den dagen det trengs. Vinterdressen spares selvsagt lenge enda. Anonymous poster hash: 3ec48...a23
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Har iallefall en parkbukse og en fleecejakke hengende, i tilfelle... Anonymous poster hash: 64bff...916
Gjest Julia1984 Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Alt for tidlig. Tas i bruk når det er rundt 5 grader på dagtid. Tenker du på vinterdress nå? For jeg håper da virkelig ikke de minste stabber rundt, eller sitter ute og leker, uten parkdress når det er 5-10 grader? For å svare på spørsmålet HI, jeg har hengt vår-høstdress i barnehagen nå. Har også fleecetøy der, og selvsagt regntøy. Forhåpentlig trengs ikke dressen eller fleecetøyet på en stund enda, men greit å ha hengende der den dagen det trengs. Vinterdressen spares selvsagt lenge enda. Anonymous poster hash: 3ec48...a23 Nei, jeg tenker at når det er 5, maks 10, så er parkdress en på (ikke vinterdress). Men ikke parkdress nå!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 En overtrekksdress er vel greit? Ikke noe verre det enn regntøy vel? Jeg sender med det i morgen. Tenker det er mer behagelig enn regntøy hvis det bare er vått ute....? Og da mener jeg selvfølgelig uforet 😉😜 Anonymous poster hash: c82ed...90f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Jeg jobber i barnehage med 1-åringer. Vi brukte parkdress på de noen dager forrige uke. De blir fort kalde når de ikke beveger seg så mye. Jeg brukte overtrekksbukse selv siden jeg satt mye i sandkassa. De store barna bruker bare jakke eller regntøy. Er det et lite barn hi så ville jeg ha hengt parkdressen i barnehagen, så de kunne bruke den når de synes det var nødvendig Anonymous poster hash: 83569...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå