Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Noen er helt avhengige tydeligvis.... Hvor ofte sjekker DU facebook? Anonymous poster hash: 56789...262
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Huff.....støtt..........veksler mellom å henge her og der............ Anonymous poster hash: 6f198...b99
Marriet Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Alt for ofte. Kanskje en annenhver time eller noe sånt, hvis jeg ikke holder på med noe spesielt. Klarer meg fint både en og to og tre uker uten. Hvis jeg er på ferie f.eks.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Altfor ofte. Et par ganger i timen kanskje?! Skriver mye med venner på chatten, og er medlem av div grupper, hvor det avtales løpeturer, leketreff mm. Anonymous poster hash: 90dd8...29c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Det kommer helt an på. Det er det siste jeg sjekker før jeg legger meg, men kan fint gå gjennom arbeidsdagen uten å sjekke mer. Nå, når jeg ligger her å kjeder meg sjekker jeg ca annethvert minutt. Veksler mellom dib og fb Jeg sjekker egentlig ikke fb fordi jeg tror jeg har gått glipp av noe, men når jeg kjeder meg og trenger å fylle tiden med noe.
Elskerhøsten2014 Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 2 ganger kanskje 3, en gang hvis jeg våkner før barnet mitt ( skjer ikke hver dag ), når mini sover og etter han har sovna på kvelden ( da kan jeg sitte der et par timer,og snakke med venner og familie ) og hvis han er borte,sitter jeg mye på fb
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #7 Skrevet 18. august 2014 1 gang hver kveld... Anonymous poster hash: 63a1f...273
♥Madam Mim♥ Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Altfor ofte!!! Er jeg hjemme alene dagtid i ukedagene kan det fort bli et par ganger i timen. Kjeder meg fort. Er familien hjemme eller jeg gjør noe så blir det jo en del sjeldnere, 3 ganger om dagen ca :-)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Altfor ofte! Kommer selvfølgelig litt an på hva jeg gjør på, men er jeg hjemme, sitter i bilen (altså når jeg sitter på med noen) eller har pause når jeg jobber eller lignende, så sjekker jeg.. Er også pålogget nesten hele kvelden hvis jeg er hjemme. Gjør dette av kjedsomhet, ikke fordi det er så veldig spennende eller noe Anonymous poster hash: c7c30...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå