Gå til innhold

Sønnen min på 6,5 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir som oftest lagt mellom 19:30 og 20. Allikevel ligger han våken til rundt 21. Han har gjort dette noen år. Han klager ikke, selv om han ikke får sove, og det virker som om han faktisk liker denne "alenetida".

I morgen blir han skolegutt. Og jeg lurer på om jeg i den forbindelsen skal la ham legge seg senere. Er det dumt? Tenker på da å legge lillebroren på 5 kl. 19:30 (han sovner med en gang), og 6-åringen min kl. 20:30. De må begge stå opp kl. 7:30.

Anonymous poster hash: 7c975...b5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonymous poster hash: f3c00...e29
Skrevet

Ville lagt han til samme tid.

Skrevet

Ja, det tror jeg er en god idé. Da markerer du på en måte at han er større, at det er forskjell på dem, og i tillegg får di litt alenetid med eldste, det er bra!

Skrevet

Ville lagt han til samme tid.

Hvorfor?

Skrevet

Ja, det tror jeg er en god idé. Da markerer du på en måte at han er større, at det er forskjell på dem, og i tillegg får di litt alenetid med eldste, det er bra!

Det var det med å markere at han er eldre jeg også tenkte på. I tillegg til at han likevel ikke sovner før ni da :P

HI

Skrevet

Prøv.

Men det kan jo tenke seg at den hviletiden han får før han sovner er viktig for han.

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns du skal holde på rutinene. Det er så mye som endrer seg, det gjør ingen ting om en del forblir som vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...