Gå til innhold

Lite leker i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes barnehagen som gutten min har begynt i har veldig lite leker. Hva kan vi som foreldre gjøre med det? Kan vi bidra med leker eller penger? Dette er en kommunal bhg. Vurderer å ta dette opp på foreldremøtet , men det er jo en stund til ennå.

Anonymous poster hash: 05857...d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det opp med FAU, det er der dere foreldre kan diskutere ting dere ikke er fornøyde med, vil forandre på.

Anonymous poster hash: c9986...f3d
Skrevet

Ok, da skal jrg gjøre det. Takk for svar :-) HI

Skrevet

Sikker på at de ikke bare har lagt vekk mange leker, for så å bytte ut lekene med jevne mellomrom. De barnehagene jeg har vært borti har gjort det slik. Da blir det plutselig mer spennende. Det blir ikke nødvendigvis bedre lek med Masse leker. 

Anonymous poster hash: f3459...676
Skrevet

Hva mener du med lite leker? 

Barnehagen til mitt barn har også lite leker. Til gjengjeld er de veldig flinke til å leke i naturen.

Småbarn har flere leker. 

Kanskje det er litt annerledes siden det er en friluftsbarnehage.

Anonymous poster hash: 36d96...413
Skrevet

Hve er lite leker da?

Her har de ikke fremme alt av leker samtidig. Det meste er plassert inne i ett kott, og så tar de fram litt ting når det er innelek. F.eks kan de ta fram lego, togbane og dukker den ene dagen, mens de har framme koppestell og tegnesaker neste dag. Ute bruker de meste naturens lekeplass, men de har et par husker, en sandkasse og sklie

Anonymous poster hash: 56f01...a17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...