Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Synes det er så flaut. Gravid uke 34. De siste fire/fem ukene har jeg luktet vondt der nede. Rett og slett møkkete. I mangel på bedre ord, det lukter svett kjønn. Jeg er nøye med hygiene og bruker gode produkter. Bomullstruser. Har aldri slitt med lukt på denne måten før. I tillegg er liksom trusa alltid litt "fuktig" men det er ikke utflod heller. Kan jeg lekke urin uten at jeg merker det? Skal kjøpe bind i morgen. Lurer egentlig på om det er normalt å lukte slik på slutten av svangerskapet? Er litt flaut å spørre legen. Og litt redd hun vil ta en GU og rett og slett bli slått i bakken av lukta. Var hos jordmor for 6 dager siden, da var urin helt ok. Håper noen kan svare. Anonymous poster hash: efeff...edc
*Nøtta* Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Tror nok ikke en gynekolog blir slått i bakken av lukten. Jeg tror at din luktesans er på topp å, og du kjenner at ting lukter annerledes enn det har gjort tidligere og dermed så "kjenner du denne lukten sterkere enn andre ville gjort". Jeg tipper du bare svetter mer der nede, mellom lårene/i skrittet. Husker jeg gjorde det selv på slutten- og det var grusomt plagsomt.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Tror nok ikke en gynekolog blir slått i bakken av lukten. Jeg tror at din luktesans er på topp å, og du kjenner at ting lukter annerledes enn det har gjort tidligere og dermed så "kjenner du denne lukten sterkere enn andre ville gjort". Jeg tipper du bare svetter mer der nede, mellom lårene/i skrittet. Husker jeg gjorde det selv på slutten- og det var grusomt plagsomt. Tusen takk for svar. Ja jeg svetter nok litt mer. Kjenner jeg er helt kokt til tider. Livredd noen på jobb feks skal synes at jeg lukter, merker den jo veldig godt når jeg er på do. HI Anonymous poster hash: efeff...edc
*Nøtta* Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Tror nok ikke en gynekolog blir slått i bakken av lukten. Jeg tror at din luktesans er på topp å, og du kjenner at ting lukter annerledes enn det har gjort tidligere og dermed så "kjenner du denne lukten sterkere enn andre ville gjort". Jeg tipper du bare svetter mer der nede, mellom lårene/i skrittet. Husker jeg gjorde det selv på slutten- og det var grusomt plagsomt. Tusen takk for svar. Ja jeg svetter nok litt mer. Kjenner jeg er helt kokt til tider. Livredd noen på jobb feks skal synes at jeg lukter, merker den jo veldig godt når jeg er på do. HI Anonymous poster hash: efeff...edc Det er jeg sikker på at de ikke gjør. Jeg spurte mine venner om de kjente noen lukt, for selv kjente jeg den hele tiden, men ingen av de kunne skjønne hva jeg pratet om.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Man skal kun vaske seg med vann nedentil. Så kutt ut disse"gode produktene", bruk vann! Såpe ol ødelegger ph-verdien nedentil. Og det kan gi sopp og andre plager. Er vanlig med ekstra utflod som gravid. Anonymous poster hash: 23eaf...1de
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Jeg tipper du har bakteriell vaginose... Fikk det i begge mine svangerskap av en grunn... Det forsvinner ikke av seg selv, så kom deg til legen! Du da en kur med tre vagiatoter, og vips er lukten borte! Det er IKKE normalt at det lukter vondt nedentil, så kom deg til legen! Anonymous poster hash: e48a1...0ba
Septembergull:) Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Tror nok ikke en gynekolog blir slått i bakken av lukten. Jeg tror at din luktesans er på topp å, og du kjenner at ting lukter annerledes enn det har gjort tidligere og dermed så "kjenner du denne lukten sterkere enn andre ville gjort". Jeg tipper du bare svetter mer der nede, mellom lårene/i skrittet. Husker jeg gjorde det selv på slutten- og det var grusomt plagsomt. Tusen takk for svar. Ja jeg svetter nok litt mer. Kjenner jeg er helt kokt til tider. Livredd noen på jobb feks skal synes at jeg lukter, merker den jo veldig godt når jeg er på do. HI Anonymous poster hash: efeff...edc Bruk litt stop 24 krem fra apoteket. Funker garantert
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Tror nok ikke en gynekolog blir slått i bakken av lukten. Jeg tror at din luktesans er på topp å, og du kjenner at ting lukter annerledes enn det har gjort tidligere og dermed så "kjenner du denne lukten sterkere enn andre ville gjort". Jeg tipper du bare svetter mer der nede, mellom lårene/i skrittet. Husker jeg gjorde det selv på slutten- og det var grusomt plagsomt. Tusen takk for svar. Ja jeg svetter nok litt mer. Kjenner jeg er helt kokt til tider. Livredd noen på jobb feks skal synes at jeg lukter, merker den jo veldig godt når jeg er på do. HI Anonymous poster hash: efeff...edc Bruk litt stop 24 krem fra apoteket. Funker garantert Hææ, kan man bruke den der nede da? Trodde den var for sterk for slimhinnene. Ikke hi Anonymous poster hash: cce15...25e
Snabeltann Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Høres ut som bakteriell vaginose. Bør sjekkes da dette må behandles når man er gravid.
Septembergull:) Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Tror nok ikke en gynekolog blir slått i bakken av lukten. Jeg tror at din luktesans er på topp å, og du kjenner at ting lukter annerledes enn det har gjort tidligere og dermed så "kjenner du denne lukten sterkere enn andre ville gjort". Jeg tipper du bare svetter mer der nede, mellom lårene/i skrittet. Husker jeg gjorde det selv på slutten- og det var grusomt plagsomt. Tusen takk for svar. Ja jeg svetter nok litt mer. Kjenner jeg er helt kokt til tider. Livredd noen på jobb feks skal synes at jeg lukter, merker den jo veldig godt når jeg er på do. HI Anonymous poster hash: efeff...edc Bruk litt stop 24 krem fra apoteket. Funker garantert Hææ, kan man bruke den der nede da? Trodde den var for sterk for slimhinnene. Ikke hi Anonymous poster hash: cce15...25e Skal ikke smøre den på slimhinnene, er ikke der man svetter, men på huden mellom lårene og de ytre kjønnsleppene. Det går helt fint
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Bakteriell vaginose kan det være. Dra til legen din du så får du behandling Anonymous poster hash: 83c9a...0b8
MammantilNurket Skrevet 17. august 2014 #12 Skrevet 17. august 2014 Jeg tror ikke at fiffinetten din lukter vondt. Luktesansen blir jo helt crazy-banana når man er gravid. Interpol kunne, med hell, ha brukt meg som sporhund (!) da jeg var gravid. Dersom du er bekymret synes jeg at du for sikkerhets skyld skal snakke med din gynekolog, jordmor eller lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå