Gå til innhold

Hvordan er barnet/-a deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å få en til. Sønnen er nå snart 9 år.

Men, jeg har så mye tanker rundt det hele.

Gutten vår har vært utrolig "enkel" å ha med å gjøre. Alltid vært flink til alt, ingen trasseperioder og rett og slett en drøm av et barn.

Vi har en utrolig god kjemi oss i mellom og koser oss VELDIG sammen.

Både alene og med familie/venner.

 

Tenk om vi får en highneed baby eller en liten skatt med utfordringer.

Visst er vi rustet og har masse kjærlighet å gi uansett hvilke kort vi ville fått utdelt, men jeg er redd jeg vil angre.

 

Vi har det utrolig bra, harmonisk, men vil samtidig gi barnet vårt et søsken.

Og hadde vært kost med en liten til.

 

Men, tenk om tenk om... Uff.

Tanker?

 

Anonymous poster hash: 25c45...33e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å si det enkelt, jeg har aldri møtt noen som har angret på et barn de har fått:)



Anonymous poster hash: c8cb3...301
Skrevet

Slutt å tenk og bare gjør.Får du en highneedbaby så får du en highneedbaby, og da takler dere dette når det kommer.

 

Har du lyst då gjør du det men tviler du så gjør du det ikke.Begge barna dine blir jo i realiteten enebarn, så om de kommer å få så nært søskenforhold vil jo vise seg.



Anonymous poster hash: 28e50...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...