Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Min kjære gutt på 1 år skal straks begynne i barnehagen. Jeg er så redd for hvordan det skal gå med han 😕 Han er en urolig liten kar som trenger oppmerksomhet hele tiden, ellers blir det hylskrik. Veldig lite selvstendig. I tillegg sover han dårlig.. Er det noen barn som rett og slett ikke passer inn i barnehage? Anonymous poster hash: 15ac6...222
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Dette går nok bra,...han får det bra i bhg... Anonymous poster hash: 026f1...4fc
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Kanskje det er nettopp barnehage og selskap av andre jevnaldrende og voksne som er vant til smårollinger han trenger!? Ikke at du/ dere gjør noe galt, men å komme til et forhåpentligvis stimulerende miljø med omsorgsfulle voksne som setter grenser på en ny måte kan hjelpe. Mange nye opplevelser kan gjøre at han sover bedre om natta og på dagen også. Har opplevde dette endel ganger og jobber nå på småbarnsavdeling hvor vi tar imot nye små. Går bra for de aller fleste selv om det er en stor overgang for noen! Lykke til! Anonymous poster hash: be0ce...65a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 etter å ha jobbet i barnehage så ser jeg hvertfall flere barn som hadde hatt det bedre hjemme med foreldrene sine. Anonymous poster hash: c607f...135
Appelsinpiken Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Vi hadde en High needs baby, og barnehage har faktisk gått mye bedre enn forventet. Men nå jobbet jeg 50% i starten så det var bare to eller tre ganger annenhver uke jeg trengte å levere kjapt. De andre dagene tok vi oss god tid, jeg var med inn og lekte litt før jeg gikk uten noe hyl og gråt. Nå er hun to år, og elsker barnehagen
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Vi hadde en High needs baby, og barnehage har faktisk gått mye bedre enn forventet. Men nå jobbet jeg 50% i starten så det var bare to eller tre ganger annenhver uke jeg trengte å levere kjapt. De andre dagene tok vi oss god tid, jeg var med inn og lekte litt før jeg gikk uten noe hyl og gråt. Nå er hun to år, og elsker barnehagen Godt å høre 😊 Har muligheten til 50 % selv så kommer ikke til å ha han alle/fulle dager. Anonymous poster hash: 5094c...61e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå