Gå til innhold

Barnehage ansatte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jobber i Bhg, har dere tenkt til å bli der i alle år? Det er jo ikke en ordentlig jobb/karriere. Har inntrykk av at de fleste kun jobber i Bhg mens de studerer for å jobbe med noe litt mer utfordrende. Men ser på Facebook at en bekjent skal ta "utdannelsen" barne- og ungdomsarbeider for å jobbe i Bhg. Datt nesten av stolen, det er da vitterlig ikke en ordentlig utdannelse.

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: f321d...8d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at du fremstår dum som et brød.

Anonymous poster hash: ca9e1...fd6

Skrevet

Jeg mener at du høres ut som en ressurssvak idiot. Kanskje du burde hive deg på litt utdanning du også sånn at du slipper å fremstå så.... kort..

Nekter å tro at denne tråden er opprettet for noe annet enn trolling.

Anonymous poster hash: 3129f...bcb

Skrevet

Ingen utdanning? Hallo i luken? For en dårlig mor du må være som ikke verdsetter utdannede folk som skal jobbe med barna dine.

Hjelpes!

Anonymous poster hash: 870e6...5da

Skrevet

Jeg tror at

1. Du bare er en av disse såkalte trollkjerringene som bare er ute etter å provosere

2. Barnehagelærer/pedagog/førskolelærer er ekstremt viktig i en barnehage, og jeg håper de er ekstra flinke der ditt/dine barn går siden du tydeligvis er fullstendig blåst selv.

Ja det tror jeg.

Anonymous poster hash: 3f3eb...3c3

Skrevet

Jeg syns personlig at ufaglærte i bhg er et stort problem. Og kunne ønske det var et krav om utdannelse både i bhg og i pleien.

Heier på alle som utdanner seg til barn og ungdomsarbeider. Dere er kjempe viktig!

Anonymous poster hash: 9c626...6a3

Skrevet

Jeg orker ikke svare en gang! så lite provoserte du meg!

Skrevet

Enda så svarte du? He He. ;)

Skrevet

Er selv barne og ungdomsarbeidet...har vært det i ca 12 år no.to år på videregående,to år i praksis,så opp til fagprøven.Jobbet så et år samtidig jeg tok påbygging.har jobbet og undervist på barneskole opptil 7klassen helt alene.Jeg har vært pedagogisk leder på ei avdeling i en barnehage mens hun som hadde den stillingen hadde mammaperm.Det er ikke bare bare å være barne og ungdomsarbeider.Vi jobber og lærer barn til det mest utrolige,det er vi som er "mest" sammens med deres barn i en hverdag.

Anonymous poster hash: 9ceb1...3dc

Skrevet

Enda så svarte du? He He. ;)

hehehe.. jeg skjønte den kom. men ja, du skjønte hva jeg mente =)

Skrevet

Har du barn som er i barnehagen HI? Eller har du hatt det? Bare lurer.

Skrevet

Jeg syns personlig at ufaglærte i bhg er et stort problem. Og kunne ønske det var et krav om utdannelse både i bhg og i pleien.

Heier på alle som utdanner seg til barn og ungdomsarbeider. Dere er kjempe viktig! Anonymous poster hash: 9c626...6a3

Og hva er problemet? Jeg jobber som ufaglært. Dvs, jeg har tatt barne og ungdomsarbeidet, men fødte rundt eksamenstider, plukka ikke opp tråden, nå tar jeg førskolelærer samtidig som jeg jobber som nettopp - ufaglært. Jobber sammen med tre andre ufaglærte og de er fantastisk dyktig.

Anonymous poster hash: 98767...8cb

Skrevet

Har du kranglet med en ansatt i sønnen din sin barnehage nå da? Eller er svigermor førskolelærer? Eller er det mannen som har flørtet med den unge og helt garantert ufaglærte nye ansatte i barnehagen?

Skrevet

Hva med snekkere, elektrikere etc? Er ikke det heller utdannelse? De har like lang skolegang og lærlingetid som en barne- og ungdomsarbeider!

Anonymous poster hash: b857a...234

Skrevet

Heier på alle som utdanner seg til barn og ungdomsarbeider. Dere er kjempe viktig! Anonymous poster hash: 9c626...6a3

Og hva er problemet? Jeg jobber som ufaglært. Dvs, jeg har tatt barne og ungdomsarbeidet, men fødte rundt eksamenstider, plukka ikke opp tråden, nå tar jeg førskolelærer samtidig som jeg jobber som nettopp - ufaglært. Jobber sammen med tre andre ufaglærte og de er fantastisk dyktig.

De som mener det er et stort problem har sikkert utdanning i barne- og ungsdomsarbeiderfget selv siden de mener at man ikke er skikket til å ta vare på barn hvis ikke..

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Og jeg lurer på hvem det var barnehagen ansatte.....

Skrevet

Det heter barnehageansatte.

Anonymous poster hash: f3130...0ae
Skrevet

Dere som jobber i Bhg, har dere tenkt til å bli der i alle år? Det er jo ikke en ordentlig jobb/karriere. Har inntrykk av at de fleste kun jobber i Bhg mens de studerer for å jobbe med noe litt mer utfordrende. Men ser på Facebook at en bekjent skal ta "utdannelsen" barne- og ungdomsarbeider for å jobbe i Bhg. Datt nesten av stolen, det er da vitterlig ikke en ordentlig utdannelse.

Hva mener dere? Anonymous poster hash: f321d...8d4

At dersom du tror det heter "barnehage ansatte" har du ikke noen ordentlig utdannelse selv. Hvem var det barnehagen ansatte? Her mangler du et direkte objekt. Hvis du ikke da mente barnehageansatte, og er veldig glad i orddeling.

Anonymous poster hash: 9d40c...286

Skrevet

De som mener det er et stort problem har sikkert utdanning i barne- og ungsdomsarbeiderfget selv siden de mener at man ikke er skikket til å ta vare på barn hvis ikke..

Nå er det litt forskjell på å ha gått skolen, men ikke har tatt eksamen enn å være rett fra gata og inn i bhg.

Nei jeg jobber ikke i bhg. Men jeg har et barn med spesielle behov og er litt lei synsingen til assistentene og forholder meg rett og slett kun til faglærte og ped.leder. Og gir kun kjappe beskjeder og lignende med assistentene.

Anonymous poster hash: 9c626...6a3

Skrevet

Hvorfor lar dere dere bli provosert? Dette er opplagt et _dårlig_ forsøk på trolling. Ingen noenlunde oppegående personer tenker slik om dem som tar seg av det viktigste her i verden.

Skrevet

Jeg jobbet to år i bhg som assistent før jeg begynte å studere. Min plan var aldri å bli værende, eller utdanne meg for videre karriere i bhg. Personlig ønsket jeg bare ikke å jobbe i bhg. "resten av livet".

Men ære være dem som gjør det, og elsker jobben sin! All respekt fra min side.

Anonymous poster hash: c38f5...50e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...