Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Er det et veldig krevende og vanskelig studie? Må man være flink i matte? Har lyst til å ta dette studiet, men har alltid slitt med matte Anonymous poster hash: 0366a...c9f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Jeg slet litt med matte på studiet, var ikke veldig god på vgs heller men kom meg greit gjennom. Nå har de fått et slags forkurs på den skolen jeg gikk på, det hadde de ikke når jeg gikk men tror det hadde vært nyttig! Særlig fordi jeg hadde et par års opphold mellom vgs og høyskolen. Ellers så syns jeg studiet var helt overkommelig. Anonymous poster hash: 82b19...06a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Nei ikke vanskelig. Har høyere utdannelse da. Jeg synes ikke det var "tradisjonell matte" Anonymous poster hash: deae2...cce
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Er ikke vanskelig, spørs jo litt hvilken type matte du sliter med da. Men må innrømme at jeg synes det er merkelig at de som sliter med matte vil jobbe så mye med tall.. Anonymous poster hash: f2d15...29e
Brennheite Badeand Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Er ikke vanskelig, spørs jo litt hvilken type matte du sliter med da. Men må innrømme at jeg synes det er merkelig at de som sliter med matte vil jobbe så mye med tall.. Anonymous poster hash: f2d15...29e Å slite med matte og å jobbe med tall, økonomi, ledelse er to vidt forskjellige ting. Matten du må gjennom er fullt overlevelig, men hvis du i utgangspunktet sliter med matte så er det uhyre viktig at du følger med fra første stund, hvis du først "ramler av" kan det være vanskelig å ta igjen. Flere studiesteder som også arrangerer forberedende kurs i matte for de som enten sliter eller som ikke har hatt matte på en god stund. Kan være verdt å få med seg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå