Gå til innhold

underlivet etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for tre uker siden og ble sydd et par steder, blant annet i den indre kjønnsleppen på den ene siden. Fikk rift grad 2 som visstnok skulle være uproblematisk. Kjønnsleppen jeg ble sydd i er mye større/mer hoven (??) enn den som ikke er sydd i, og det er ubehagelig å sitte rett opp og ned, dvs rett på underlivet. Er dette noe som fremdeles kan gå seg til? Stingene er jo borte, og ingenting ved de er sårt lenger.

Noen som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: f2e62...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer til å gå over! Jeg hadde det samme, og var hoven i hele underlivet i 6-7 uker.

Gi det litt tid, så retter det seg 😀

Anonymous poster hash: d9331...18a

Skrevet

Tusen takk, det var betryggende å høre :-)

Skrevet

Høres veldig kjent ut!! Jeg ble klipt, så jeg kjente sikkert ikke helt det samme som deg, siden det var et annet område, men jeg syntes det var vondt mange uker etterpå. Og i mange mnd at alt av sex/GU/berøring innenfra, kjempevondt også.

Men ja, det går over!!!!

Må også legge til, så du ikke blir skremt, revnet sår gror mye bedre enn klipt!!!

Anonymous poster hash: 4ff10...838

Skrevet

Takk for at du delte din erfaring :-) Jeg syns bare det er rart at det skal være hovent når stingene er grodd så bra og nesten ikke synes lenger. Den indre kjønnsleppen som ble sydd er sikkert fire ganger så stor som den andre... jeg sydde et annet sted også, nærmere skjedeinngangen, og der er det ikke hovent. Dermed ble jeg litt redd for at den var blitt permanent stor og vond :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...