Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 BLÆÆÆH, det er ikke noe godt med dagen derpå altså, heldigvis er det sånn maks 1 gang i året hendelse Hva er er godt tips for å kurere sjuken da, noen med vidunderr tips? Anonymous poster hash: 41a61...136
Sjokoman Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Hehe, er du fremdeles dårlig så sent på dagen? dagen derpå er det bare drittmat som gjelder! Cola, potetgull og pizza eller burger:)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Vel, sent hjemme og knappe 6 timer søvn, tror je var brisen da jeg sto opp til og med, hahaha det kom seg vel i 17 tiden, etter inntak av litt fjasemat og cola,mmmmm Anonymous poster hash: 41a61...136
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Litt off topic, men fyllAsjuk? Hvor i landet bor du? Skurrer i ørene :-P Anonymous poster hash: 00ef6...8e9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Litt off topic, men fyllAsjuk? Hvor i landet bor du? Skurrer i ørene :-PAnonymous poster hash: 00ef6...8e9 Ikke det at det er relevant men på Vestlandet fyllesyk på bokmål men fyllasjuk på dialekt Anonymous poster hash: 41a61...136
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken....... Anonymous poster hash: 27058...d58
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58 Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag Hi Anonymous poster hash: 41a61...136
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58 Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag Hi Anonymous poster hash: 41a61...136 Som sier fyllasjuk? Ok, ja kanskje :-) Anonymous poster hash: 27058...d58
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58 Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag HiAnonymous poster hash: 41a61...136 Som sier fyllasjuk? Ok, ja kanskje :-)Anonymous poster hash: 27058...d58 Det må faktisk være tilfeldigheter altså,men jeg har ikke sett en annen tråd om det, hehe jaja, men nå er hvertfall jeg fin igjen, så over og ut Anonymous poster hash: 41a61...136
mamma_bergen Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58 Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag Hi Anonymous poster hash: 41a61...136 Som sier fyllasjuk? Ok, ja kanskje :-) Anonymous poster hash: 27058...d58 Fyllasyk er vel et vanlig ord?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58 Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag Hi Anonymous poster hash: 41a61...136 Som sier fyllasjuk? Ok, ja kanskje :-) Anonymous poster hash: 27058...d58 Fyllasyk er vel et vanlig ord? FyllEsyk ja, har aldri hørt noen si fyllAsyk..men du er jo fra vestlandet du og, så da er det sikkert vanlig for deg :-) Anonymous poster hash: 00ef6...8e9
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #12 Skrevet 17. august 2014 Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58 Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag HiAnonymous poster hash: 41a61...136 Som sier fyllasjuk? Ok, ja kanskje :-)Anonymous poster hash: 27058...d58 Fyllasyk er vel et vanlig ord? FyllEsyk ja, har aldri hørt noen si fyllAsyk..men du er jo fra vestlandet du og, så da er det sikkert vanlig for deg :-)Anonymous poster hash: 00ef6...8e9 Da vil du sikkert legge merke til det ved neste anledning ordet dukker opp, om vedkommende uttaler fyllesyk eller fyllasjuk det er det som er artig med vårt flotte land, mange dialekter Hi Anonymous poster hash: 41a61...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå