Gå til innhold

Rett og slett fyllasjuk!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

BLÆÆÆH, det er ikke noe godt med dagen derpå altså, heldigvis er det sånn maks 1 gang i året hendelse ;)

Hva er er godt tips for å kurere sjuken da, noen med vidunderr tips? :)

 

Anonymous poster hash: 41a61...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, er du fremdeles dårlig så sent på dagen?;) dagen derpå er det bare drittmat som gjelder! Cola, potetgull og pizza eller burger:)

Skrevet

Vel, sent hjemme og knappe 6 timer søvn, tror je var brisen da jeg sto opp til og med, hahaha :P

det kom seg vel i 17 tiden, etter inntak av litt fjasemat og cola,mmmmm :)

 

Anonymous poster hash: 41a61...136

Skrevet

Litt off topic, men fyllAsjuk? Hvor i landet bor du? Skurrer i ørene :-P

 

Anonymous poster hash: 00ef6...8e9

Skrevet

Litt off topic, men fyllAsjuk? Hvor i landet bor du? Skurrer i ørene :-PAnonymous poster hash: 00ef6...8e9

Ikke det at det er relevant men på Vestlandet ;) fyllesyk på bokmål men fyllasjuk på dialekt ;)

 

Anonymous poster hash: 41a61...136

Skrevet

Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......

 

Anonymous poster hash: 27058...d58

Skrevet

Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58

Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag :P

Hi

 

Anonymous poster hash: 41a61...136

Skrevet

 

Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58

Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag :P

Hi

 

Anonymous poster hash: 41a61...136

Som sier fyllasjuk? Ok, ja kanskje :-)

 

Anonymous poster hash: 27058...d58

Skrevet

 

 

Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58

Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag :P

HiAnonymous poster hash: 41a61...136

Som sier fyllasjuk? Ok, ja kanskje :-)Anonymous poster hash: 27058...d58

Det må faktisk være tilfeldigheter altså,men jeg har ikke sett en annen tråd om det, hehe :) jaja, men nå er hvertfall jeg fin igjen, så over og ut ;)

 

Anonymous poster hash: 41a61...136

Skrevet

 

 

Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58

Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag :P

Hi

 

Anonymous poster hash: 41a61...136

Som sier fyllasjuk? Ok, ja kanskje :-)

 

Anonymous poster hash: 27058...d58

 

Fyllasyk er vel et vanlig ord? :)

Skrevet

 

 

 

 

Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58

Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag :P

Hi

 

Anonymous poster hash: 41a61...136

Som sier fyllasjuk? Ok, ja kanskje :-)

 

Anonymous poster hash: 27058...d58

Fyllasyk er vel et vanlig ord? :)
FyllEsyk ja, har aldri hørt noen si fyllAsyk..men du er jo fra vestlandet du og, så da er det sikkert vanlig for deg :-)

 

Anonymous poster hash: 00ef6...8e9

Skrevet

 

 

 

 

Men det er jo andre tråden du klager over dette i. Tror dessverre ikke det er så mye vi får gjort med saken.......Anonymous poster hash: 27058...d58

Eh, nei det er det ikke så da er det flere av oss som har en dagen derpå i dag :P

HiAnonymous poster hash: 41a61...136

Som sier fyllasjuk? Ok, ja kanskje :-)Anonymous poster hash: 27058...d58
Fyllasyk er vel et vanlig ord? :)
FyllEsyk ja, har aldri hørt noen si fyllAsyk..men du er jo fra vestlandet du og, så da er det sikkert vanlig for deg :-)Anonymous poster hash: 00ef6...8e9
Da vil du sikkert legge merke til det ved neste anledning ordet dukker opp, om vedkommende uttaler fyllesyk eller fyllasjuk ;) det er det som er artig med vårt flotte land, mange dialekter :)

Hi

 

Anonymous poster hash: 41a61...136

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...