Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Femåringen her er utålmodig.. oppdaget løs tann i går.. husker dere hvd det var med deres barn? Anonymous poster hash: e880b...a4b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Tok fire uker her, men det var nok fordi hun ikke turte å rikse på den. Anonymous poster hash: fbf2a...a9a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Huff da, stakkars gutten min, han kommer til å bli veldig utålmodig.. takk for svar:-) flere da? Anonymous poster hash: e880b...a4b
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Den første måtte trekkes fordi den andre tannen hadde brutt gjennom bak den løse tannen. Rettet seg med en gang den fikk plass. Den andre venter vi i spenning, for den nye tannen holder på å bryte gjennom. Tannen er fryktelig løs, men faller liksom ikke, har vært 2-3 uker nå. Tannlegen gir den 1 uke til før den trekkes. Jeg måtte få trukket nesten alle mine melketenner fordi de hang for godt fast, gutten har nok arvet etter meg. Viktig å leke mye med den løse tannen! Anonymous poster hash: 35c63...834
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Takk, gutten min er en liten engstelig kar som ikke tør å ta på tannen. Hehe, vi får jobbe litt med det;-) Anonymous poster hash: e880b...a4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå