Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Har ikke så god råd for tiden så jeg tenkte å starte opp med litt styrketrening hjemme i stua. Alt jeg har av treningsutstyr er en rockering og en liten koffert med håndvekter. Men jeg rrenger noe vekt når jeg skal trene rumpe, lår og legger også. Hva kan det være? Anonymous poster hash: dddd3...e2c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Har ikke så god råd for tiden så jeg tenkte å starte opp med litt styrketrening hjemme i stua. Alt jeg har av treningsutstyr er en rockering og en liten koffert med håndvekter. Men jeg rrenger noe vekt når jeg skal trene rumpe, lår og legger også. Hva kan det være? Anonymous poster hash: dddd3...e2c Hoppetau Anonymous poster hash: 0eed1...259
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Har ikke så god råd for tiden så jeg tenkte å starte opp med litt styrketrening hjemme i stua. Alt jeg har av treningsutstyr er en rockering og en liten koffert med håndvekter. Men jeg rrenger noe vekt når jeg skal trene rumpe, lår og legger også. Hva kan det være? Anonymous poster hash: dddd3...e2c Hoppetau Anonymous poster hash: 0eed1...259 Sorry, så nå at du skulle ha noe vekt Anonymous poster hash: 0eed1...259
Brennheite Badeand Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Slynge! For eksempel TRX sin. Koster litt, men genial for trening av absolutt hele kroppen! Kan lett tas med på reise også.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Du kan bruke vektene til det også : Knebøy/utfall hvor du holder vektene gjør at det blir tyngre. Tåhev hvor du holder vekter for ekstra tyngde. Stå på alle 4 og ha 1 vekt i knehasene. Før beinet oppover. Det kjennes godt i rumpe/hamstring. Ligg på ryggen. Vektene i overgang lår/hofter, og løft så baken opp. Google øvelser med vekter for beina. Anonymous poster hash: 714c3...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå