Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Hvordan er forholdet mellom Russland og Kirkenes? Er det mange fra Russland som bor i Kirkenes? Syntes å huske at det var flere gatenavn på Russisk der da jeg var der for 25 år siden. Frykter dere russerne? Sorry hvis jeg avslører min uvitenhet med å spørre slik, men jeg er i alle fall oppriktig interessert. Anonymous poster hash: 80097...bc5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Ingen fra Kirkenes her? Anonymous poster hash: 80097...bc5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 De har vel ikke en gang oppdaget internett så langt nord. Anonymous poster hash: f52d9...ff3
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 De har vel ikke en gang oppdaget internett så langt nord. Anonymous poster hash: f52d9...ff3 Kirkenes ligger på samme breddegrad som Tromsø så det er ikke så langt nord Anonymous poster hash: eee03...4e5
Mamma_til_2 Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 De har vel ikke en gang oppdaget internett så langt nord. Anonymous poster hash: f52d9...ff3 Kirkenes ligger på samme breddegrad som Tromsø så det er ikke så langt nord Anonymous poster hash: eee03...4e5 Uttafor ring3 så jo det er langt nord
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 De har vel ikke en gang oppdaget internett så langt nord. Anonymous poster hash: f52d9...ff3 Ha ha ha. Det ser slik ut. Ingen har svart enda. Anonymous poster hash: 80097...bc5
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Er egentlig ikke fra Kirkenes, men har vært der par ganger. Syns det er veldig mye russere der (vet ikke om de bor der eller hva), skilt ol er på russisk og hele byen ser ut som russland. Har også hørt at Kirkenes blir kaldt for lille Russland. Syns ikke det er så veldig fint der akkurat. Anonymous poster hash: 1e829...f5f
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #8 Skrevet 18. august 2014 Hyggelig at du spør:) Er veldig mye russere. Gatenavnene er og russisk. Mange kvinner jobber i butikker. De mannlige russerne er gjerne gjennomreisene eller står i arrest med båt. Evt. båten er på rep. Mange er her og handler, BLEIER! Anonymous poster hash: 51740...004
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #9 Skrevet 18. august 2014 Jeg har bodd i Kirkenes noen år. Det som plaget meg med russerne var at de kjøpte alle bleiene, og at det noen ganger var umulig å finne et menneske som snakket norsk når jeg skulle spørre om noe i butikken. Ellers virket de greie nok, var ikke redd dem nei. Anonymous poster hash: 33f0e...6e6
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #10 Skrevet 18. august 2014 Jeg har bodd i Kirkenes noen år. Det som plaget meg med russerne var at de kjøpte alle bleiene, og at det noen ganger var umulig å finne et menneske som snakket norsk når jeg skulle spørre om noe i butikken. Ellers virket de greie nok, var ikke redd dem nei. Anonymous poster hash: 33f0e...6e6 Hvorfor setter ikke butikkene grense på 2 pakker per stk, slik de gjør i mange andre butikker? Det er jo butikkenes egen skyld. Anonymous poster hash: 2a90b...676
Anonym bruker Skrevet 18. august 2014 #11 Skrevet 18. august 2014 Jeg har bodd i Kirkenes noen år. Det som plaget meg med russerne var at de kjøpte alle bleiene, og at det noen ganger var umulig å finne et menneske som snakket norsk når jeg skulle spørre om noe i butikken. Ellers virket de greie nok, var ikke redd dem nei. Anonymous poster hash: 33f0e...6e6 Hvorfor setter ikke butikkene grense på 2 pakker per stk, slik de gjør i mange andre butikker? Det er jo butikkenes egen skyld. Anonymous poster hash: 2a90b...676 Jepp det er butikkenes skyld, men kundene det går ut over. Aner ikke hvorfor de ikke har noen begrensninger, de bryr seg kanskje ikke om at vi andre ikke får bleier til ungene våre? Anonymous poster hash: 33f0e...6e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå