Gå til innhold

Noen som har byttet til en mindre ansvarsfull jobb og

Anbefalte innlegg

Skrevet

trives?

Jeg er lei og sliten av å alltid forberede meg til møter, ha masse ansvar for andre mennesker og flere ganger i året måtte gå på kurs og seminarer.

Har lenge ønsker en simplere jobb med mindre ansvar. For eks en kontorjobb hvor dagen ender til ordinær arbeidstid. Aldri måtte ta med jobben hjem og tenke på møter osv neste dag.

Noen som har realisert dette?

Anonymous poster hash: d5021...46e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lærer- troll :-)

Anonymous poster hash: 29c6e...989

Skrevet

Hehe, faktisk ikke lærertroll:)

Skrevet

Jeg jeg har det! Byttet fra administrativ assistent med masse ansvar, stress, mailer til alle døgnets tider og dårlig søvn til Saksbehandlingsjobb. UTROLIG mye deiligere! Er jeg syk en dag eller tre blir sakene liggende, det går helt greit. Skulle man bli syk lenger tar kollegene over sakene. Endelig sover jeg godt om nettene. :)

Anonymous poster hash: 8b329...d46

Skrevet

Deilig å høre! Nettopp saksbehandlerjobb jeg også muligens trer inn i :)

Skrevet

Jeg vurderer det. Jobber førstelinjen i barnevernet og jobber utrolig mye. Jobber dagtid fra 08 - 15:45 + plasseringer, samvær m/tilsyn (som ofte foregår i helger), mye reisning for oppfølging av fosterhjem, kurs og alt administrativt som skal gjøres.

Skal jobbe 1 år til, men så tror jeg at jeg gir meg og søker meg bort.

Anonymous poster hash: 4f659...a15
Skrevet

Ja.

Hadde ansvaret for en avdeling på 20 ansatte.

Ble totalt utslitt. Trappet ned og tok en stilling der jeg fikk brukt min andre utdannelse og så var jeg såpass heldig at jeg fikk skreddersydd en "lederstilling" uten personalansvar. En veldig spesiell løsning innen dette faget.

Nå stortrives jeg.

Anonymous poster hash: 7c7f3...e28

Skrevet

Har lyst til å gjøre det samme. Lei av stress og ansvar og reising. Ønsker meg mer forutsigbarhet, men er redd det blir kjedelig i lengden så tør liksom ikke helt. Man vet hva man har, men ikke hva man får..

Anonymous poster hash: e72ed...631

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...