Gå til innhold

Lusejakt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så..det går lus....Men jeg finner ingenting. Blir helt gal, hvert eneste rusk eller tørr hud blir nøye observert. Er så redd for å gå glipp av noe...Nesten så man ønsker lusa velkommen så man kan se hva det er man leter etter.

Er så vanskelig når vi aldri har hatt det tidligere...

Går det an å overse?

Anonymous poster hash: cc7b7...551
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har akkurat hatt det her, men når vi fikk beskjed om at hun kunne være smittet, så hadde det gått litt langt. Så mye egg i håret. Ser ut som små svart/brune sandkorn 1 cm fra hårroten.

Lus kan man finne i 2 str fant jeg ut, små hvite eller svarte litt større.

Anonymous poster hash: f5bc6...4cb

Skrevet

Vi har akkurat hatt det her, men når vi fikk beskjed om at hun kunne være smittet, så hadde det gått litt langt. Så mye egg i håret. Ser ut som små svart/brune sandkorn 1 cm fra hårroten.

Satt de sånn godt fast? har lest meg til at de liksom sitter limt på... Vi har funnet det ut ganske tidlig så kan jo være at vi er i startfasen og at det er derfor jeg ikke finner noe. ..

Skrevet

Æææææææsj hater denne tiden på året!!!! Lus veps edderkopper over alt blæææææ!

Skrevet

Lus går rundt hele året....

Skrevet

Satt de sånn godt fast? har lest meg til at de liksom sitter limt på... Vi har funnet det ut ganske tidlig så kan jo være at vi er i startfasen og at det er derfor jeg ikke finner noe. ..

Vi brukte lucidin 10 min lusekur.

Fant litt lus i de 10 dagers mellomperioden, da klekket nok eggene. Datteren min har tynt hår, så eggene fulgte ikke meg kammen vi hadde kjøpt. Vet ikke om det er normalt eller om det er fordi hun har tynt hår. De eggene sitter ganske limt fast ja.

Hun har ikke noe egg igjen nå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...