Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 I de siste dagene har katten til naboen gått etter meg å mjauet som en gal hver gang jeg er ute. Mjauingen virker noen ganger nærmest hysterisk, jeg finner dette rart fordi, den alltid har virket redd og trukket seg unna når den har sett meg. I går kveld sto den utenfor verandadøren å mjauet. Det er en voksen kastrert han katt Anonymous poster hash: 671fd...2d4
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Tydelig at den prøver å fortelle deg noe, men er jo ikke lett for oss å vite hva. Er kattens eier hjemme? Første jeg hadde sjekket var om eier var ok. Er eier ikke hjemme er katten antageligvis veldig sulten. Anonymous poster hash: 53d5f...699
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 uff da. Da hadde jeg tatt meg en prat med eieren og spurt. Anonymous poster hash: 43323...018
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 Har du sjekket at alt er ok med kattens eier da? Mulig katten prøver å fortelle deg noe om eieren? Anonymous poster hash: 7873a...318
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 HI her. Alt er fint med eieren. Katten blir matet ute så jeg vet den får mat. Anonymous poster hash: 671fd...2d4
mylittlecat Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 HI her. Alt er fint med eieren. Katten blir matet ute så jeg vet den får mat. Anonymous poster hash: 671fd...2d4 Det er ikke sikkert katten får i seg tilstrekkelig mat om den blir matet ute. Mange andre dyr fråtser av matfatet da. Kan katten være skadet på noen måte? Noe må det jo være om den har forandret adferd slik, og det er jo tydelig at den prøver å fortelle noe. Håper du/eier finner ut av det!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #7 Skrevet 17. august 2014 Kan katten være syk? Skadet? Har lyst på klapp, kos, kjærlighet og omsorg? Jeg ser for meg at en katt som blir matet ute er en musefanger og intet annet. Anonymous poster hash: 9bb50...bfb
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #8 Skrevet 17. august 2014 Er du gravid? Anonymous poster hash: b2314...7ba
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #9 Skrevet 17. august 2014 Det er ren idioti å fôre katten ute, både pinnsvin og andre katter forsyner seg glatt av matfatene rundt i nabolaget. Kan hende katten rett og slett er sliten, fryser osv. Kommer an på så mye, men hadde tatt den til veterinær om det var min katt. Kan være urinveisinfeksjon. Anonymous poster hash: 2da44...58c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #10 Skrevet 17. august 2014 Nabokatten var veldig sky her også. Men når den ble 6-7 år begynte den å ta kontakt med meg. Prater masse, kan sitte på verdandarekkverket og vente når den ser jeg parkerer. Når jeg kommer ut sier den liksom hei. Da får den litt kos og så går jeg inn. Da ser jeg den rusler hjem til seg selv. Katter kan være veldig pratsomme. Men det er forskjell på praten. Om alt står bra til hjemme hos deg så vil jeg bare tro den liker deg og vil ha oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 22fea...e1e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 Nabokatten var veldig sky her også. Men når den ble 6-7 år begynte den å ta kontakt med meg. Prater masse, kan sitte på verdandarekkverket og vente når den ser jeg parkerer. Når jeg kommer ut sier den liksom hei. Da får den litt kos og så går jeg inn. Da ser jeg den rusler hjem til seg selv. Katter kan være veldig pratsomme. Men det er forskjell på praten. Om alt står bra til hjemme hos deg så vil jeg bare tro den liker deg og vil ha oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 22fea...e1e Rettelse. Om alt står bra til hjemme hos den som eier katten.... Anonymous poster hash: 22fea...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå