Gå til innhold

Hva slags trille anbefaler dere da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en quinny zapp extra, og den er god til sitt bruk (med bilstol på kjøpesenter, med vanlig sittedel på flyplass etc..), men den er IKKE god å trille over lengre avstander på asfalt! Hjulene er bittesmå og tåler ingen steiner eller andre ujevnheter. Så hva bør man kjøpe?

Anonymous poster hash: 4c6c4...de9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

zero2four venezia

Anonymous poster hash: dcb50...109
Skrevet

scooter vogna er god å trille og liten og nett. Men pga den lave bumperbaren så får man ikke ned en unge med sko i en vognpose . Kunne irritert meg grønn over dette

Skrevet

Er fornøyd med city minien min ;)

Anonymous poster hash: 7fd37...a4e

Skrevet

scooter vogna er god å trille og liten og nett. Men pga den lave bumperbaren så får man ikke ned en unge med sko i en vognpose . Kunne irritert meg grønn over dette

Er det ikke vanlig å ta skoene av før man putter ungen nedi posen? Jeg har aldri hatt utesko inni posen ihvertfall..

Anonymous poster hash: ea534...dae

Skrevet

Er disse små og greie å pakke i bilen? Når bruker dere trille vs sportsvogn?

Skrevet

ja de er små men blir sånn firkantet små istede for avlange smale. 

Når 1åringen går inn og ut av vogna rett som det er, tar hvertfall ikke jeg av skoa

Skrevet

City Mini, uten tvil. Har denne til sistemann nå, og har aldri vært så fornøyd med en vogn som denne. Lett å kjøre, fine og enkle seler, god for barnet å sitte og sove i.  Digger at den er så lett å slå sammen. Den slås enkelt sammen og opp igjen, og det med barnet på armen! Det eneste negative er at fotbrettet alltid er nedover, men min tass sover godt for det han. 

Anonymous poster hash: 7bd34...5f2
Skrevet

Babyjogger City Mini har vi :) den er god å trille på asfalt og i butikker, lett å manøvrere, lett å slå sammen, tar veldig liten plass slått sammen, veier ikke mye, god solskjerming. Prøvde den på skogsvei, det var ikke noe å anbefale da ;) er byvogn, men måtte bare dele den erfaringen.

Skrevet

Av store triller var vi ekstremt fornøyd med Emmaljunga Scooter. Av mindre triller som vi hadde med til syden osv. var vi kjempe fornøyd med 4me Copenhagen til hele 999 kr :P Full liggestilling og ungen satt og sov godt i den :)

Skrevet

Jeg slenger meg også på City mini. Super til alt annet enn skogsturer og veldig ujevnt terreng. Og helt genial når man skal slå den sammen eller ta den opp.

Skrevet

Ser det er forskjellige varianter av city mini.. 3 eller 4 hjul.. Hva er best?

Skrevet

City mini, eller City mini GT som er like liten, men har litt bedre hjul og håndtak. Jeg liker best tre hjul. Den er så mye, mye bedre å trille enn f.eks. lacruz, venezia o.l., og slås sammen på et blunk.

Anonymous poster hash: 1d6d6...5bb
Skrevet

Den nye quinny zapp extra 2 er kjempe grei. Har prøvd den nye i 2 mnd nå og er kjempe fornøyd. Mye bedre enn forgjengeren👍

Anonymous poster hash: c1aea...6d3

Skrevet

Er disse små og greie å pakke i bilen? Når bruker dere trille vs sportsvogn?

Trilla har vi liggende i bilen og bruker når vi har bilen med. Sportsvogna bruker vi når vi går tur hjemmefra eller drar på langtur.

Har emmaljunga scooter og emmaljunga edge duo combi. Elsker vognene, og vi har hatt mange!

Er også veldig fornøyd med mountain Buggyen vår :)

Anonymous poster hash: a1722...0e6

Skrevet

Takk for tipsene! Quinny zapp kan umulig være ment for særlig store barn, den er litt ustabil og har dårlig demping. Men liker at den tar så sinnsykt liten plass i bilen! Får komme meg til babyshop og sammenlikne med hvor stor plass en city mini tar..

HI

Skrevet

Jeg ELSKER min City'n Move fra Kiddy!!! Den er høy, skikkelig stødig, kan legges helt ned, kalesjen kan fikses nesten helt ned og har solbeskyttelse, og den tipper ikke bakover uansett om du henger på vekt og vogna er tom. Og den er herlig å kjøre og skikkelig enkel å legge sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...