Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Vesla skal avlutte bhgtilvenninga neste uke, jeg har vært med i starten, kan faren overta resten? Hun er så ekstremt avhengig av meg, her hjemme også, hyler dersom faren løfter henne opp (dette skjedde etter vi begynte tilvenning), bare jeg skal på do MÅ hun være med (synes hun, da). Tenkte kanskje hun takler det bedre om det er faren som leverer henne osv? Anonymous poster hash: 34f93...5d2
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Dette er som å lese om oss, vi er på 3.uka i barnehagen nå. Hun har alltid vært mer knyttet til meg, sånn er det vel ofte. Men etter barnehagestarten ble det helt ekstremt som du sier, jeg kan ikke gå på do uten at hun blir lei seg. Jeg leverte en av de første "vanlige" dagene i barnehagen og hun var helt hysterisk:( det ble en vond dag både for hun og for meg, og i samråd med barnehagen er vi kommet fram til at det er bedre at pappan leverer. Og det går mye bedre. Og så får jeg gleden av å hente Anonymous poster hash: 5bc87...91a
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Dette er som å lese om oss, vi er på 3.uka i barnehagen nå. Hun har alltid vært mer knyttet til meg, sånn er det vel ofte. Men etter barnehagestarten ble det helt ekstremt som du sier, jeg kan ikke gå på do uten at hun blir lei seg. Jeg leverte en av de første "vanlige" dagene i barnehagen og hun var helt hysterisk:( det ble en vond dag både for hun og for meg, og i samråd med barnehagen er vi kommet fram til at det er bedre at pappan leverer. Og det går mye bedre. Og så får jeg gleden av å hente Anonymous poster hash: 5bc87...91a Så bra ja, var en dag med hyling selvom hun kun var i bhg 1,5 time uten meg. Spiste godt der osv, skal høre med pappaen hva han ønsker og. Anonymous poster hash: 34f93...5d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå